AKuba Napisano 22 Września 2011 Udostępnij Napisano 22 Września 2011 Podczas montażu po założeniu nowej UPG pomierzyłem luzy zaworowe. Zaworów z ich sprężynami nie rószałem,ale wałek rozrz. był zdjęty z głowicy. Kupiłem parę płytek regulacyjnych z odpowiednimi grubościami i po zmontowaniu do kupy okazało się,że luzy są inne niż wynikałoby to teoretycznego dodawania/odejmowania różnic grubości płytek. Wydaje się,że 3 pokrywy panewkowe wałka dokręciłem z podobną siłą (zresztą luż jest duży opór i więceju nie dokręcę) i wałek obraca się bez oporów. Czyżby te luzy sie zmieniały po włączeniu silnika. Pewnie lepiej płytki wymieniać bez odkręcania pokryw wałka. Czy ktoś miał takie problemy z wartościami luzów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.