Skocz do zawartości

530d 1999r. opinie, porady


odet

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, przymierzam się do kupna 530d rok prod 1999, model 2000. Jaka jest różnica w modelu 2000? Czy on ma juz ringi w reflektorach (xenon)? Jesli sa tu jacys uzytkownicy tego modelu, prosze o opinie, spalanie, koszty serwisu, usterki itp. Samochodzik jest w autmacie i max. wyposazeniu... Z gory dziekuje i pozdrawiam. Czytajac ogloszenia dostrzeglem ze 3.0 diesel raz ma 184KM, a nowsze wejsce 193KM, czy to tylko elektronika?

odet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam serdecznie, przymierzam się do kupna 530d rok prod 1999, model

> 2000. Jaka jest różnica w modelu 2000? Czy on ma juz ringi w

> reflektorach (xenon)? Jesli sa tu jacys uzytkownicy tego modelu,

> prosze o opinie, spalanie, koszty serwisu, usterki itp.

> Samochodzik jest w autmacie i max. wyposazeniu... Z gory

> dziekuje i pozdrawiam. Czytajac ogloszenia dostrzeglem ze 3.0

> diesel raz ma 184KM, a nowsze wejsce 193KM, czy to tylko

> elektronika?

> odet

To jest w/g mechaników ze stacji BMW jedyny dobry diesel tej marki. 2.5TDS to podobno straszna kupa.

2000r to jeszcze model przed liftingiem. Ringi, clary tylne, nowe zderzaki - weszły do produkcji w 2001r.

Odnośnie samego e39 - ma delikatne zawieszenie. Wszystko aluminiowe a i ceny oryginałów są znacząco wyższe od e34.

Jednak prowadzenie jest znakomite, autko trzyma sie drogi nie gorzej od e34 - a zapewnia przy tym znacznie wiecej komfortu.

Automat ze step-tronic-iem to bardzo fajne rozwiązanie. Bardzo łatwo sie przyzwyczaić komuś kto całe zycie jeździł autem z manualną skrzynią biegów.

Co dalej - wnętrze poezja, znakomite materiały, a jeżeli omawiana przez Ciebie wersja to faktycznie full wypas - możesz sie spodziewać takich "bajerów" jak np podgrzewana kierownia smile.gif ( o tym że wszystko regulowane jest elektrycznie wspominać nie musze ).

CO do trwałości - podobno nie jest to juz e34, tzn bmw obniżyło loty, ile w tym prawdy, pojeżdze zobacze, póki co nie licząc wymiany tylnego zawieszenia (tuż po zakupie) - wszystkie wahacze, łaczniki, gumki itp itd 1700zł , wymiany przedniego drążka kierowniczego 900zł i wymiany chłodnicy 800zł zlosnik.gif w aucie nic sie nie dzieje ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To jest w/g mechaników ze stacji BMW jedyny dobry diesel tej marki.

> 2.5TDS to podobno straszna kupa.

> 2000r to jeszcze model przed liftingiem. Ringi, clary tylne, nowe

> zderzaki - weszły do produkcji w 2001r.

> Odnośnie samego e39 - ma delikatne zawieszenie. Wszystko aluminiowe a

> i ceny oryginałów są znacząco wyższe od e34.

> Jednak prowadzenie jest znakomite, autko trzyma sie drogi nie gorzej

> od e34 - a zapewnia przy tym znacznie wiecej komfortu.

> Automat ze step-tronic-iem to bardzo fajne rozwiązanie. Bardzo łatwo

> sie przyzwyczaić komuś kto całe zycie jeździł autem z manualną

> skrzynią biegów.

> Co dalej - wnętrze poezja, znakomite materiały, a jeżeli omawiana

> przez Ciebie wersja to faktycznie full wypas - możesz sie

> spodziewać takich "bajerów" jak np podgrzewana kierownia ( o

> tym że wszystko regulowane jest elektrycznie wspominać nie musze

> ).

> CO do trwałości - podobno nie jest to juz e34, tzn bmw obniżyło loty,

> ile w tym prawdy, pojeżdze zobacze, póki co nie licząc wymiany

> tylnego zawieszenia (tuż po zakupie) - wszystkie wahacze,

> łaczniki, gumki itp itd 1700zł , wymiany przedniego drążka

> kierowniczego 900zł i wymiany chłodnicy 800zł w aucie nic sie

> nie dzieje

Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź. Mam jeszcze pytanko do Warszawiaków, gdzie w Wawie najlepiej serwisować takie autko, ASO, czy macie sprawdzone warsztaty? Może jakieś adresy sklepów z częściami, serwisów itp.? Z góry dzięki i pozdrawiam. Aha, jak to jest naprawdę ze spalaniem w 530d. Mam dość ciężką nogę... Prośba do użytkowników tego modelu, napiszcie, ile pali w mieście, trasie, mieszany itd...

odet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź. Mam jeszcze pytanko do

> Warszawiaków, gdzie w Wawie najlepiej serwisować takie autko,

> ASO, czy macie sprawdzone warsztaty? Może jakieś adresy sklepów

> z częściami, serwisów itp.? Z góry dzięki i pozdrawiam. Aha, jak

> to jest naprawdę ze spalaniem w 530d. Mam dość ciężką nogę...

> Prośba do użytkowników tego modelu, napiszcie, ile pali w

> mieście, trasie, mieszany itd...

> odet

adresy sklepów masz podwieszone wyżej.

Odnośnie warsztatu - polecam serwis BMW Pawłowski w Łomiankach.

Spalanie 530d - z tego co rozmawiam z ludźmi to przy naprawde ostrym ganianiu potrafi spalić 11l ropy po mieście.

Jeżeli ktoś normalnie operuje pedałem gazu - co nie oznacza wolnej jazdy wink.gif - to myśle że 9-10l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.