Skocz do zawartości

Colortune w okolicach Warszawy


Pendzel

Rekomendowane odpowiedzi

nie jestem z okolic ale powiem, ze to zabawka, w praktyce bedziesz widzial tylko bardzo uboga lub bardzo bogata mieszanke, a idealnie sie tym nic nie ustali

poza tym pamietaj, ze tego jest kilka rodzajow, w zaleznosci od gwintu swiecy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie jestem z okolic ale powiem, ze to zabawka

A w jaki sposób można to dokładnie ustawić? Mam wakuometry do synchronizacji ale najpierw chciałem ustawic wlasciwa mieszanke. Ustawilem niby tak jak powinno byc fabrycznie 2,5 obrotu, ale czuje ze nie chodzi tak jak powinien. A najgorsze ze najblizszy warsztat chce za to 200zł, bo musza po swojemu wszystko rozebrac, poskładac, poczyscic, i zmienic filtr powietrza, gdzie juz to wszystko zrobilem i potrzebna tylko regulacja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200zł to nie wiele. Zwłaszcza, że czasami trzeba powymieniać uszczelki, gumki jakieś pierdułki aby wszystko było cacy. Płaciłem 250 u siebie i niestety, zapowiada się, że bede musiał zapłacić raz jeszcze ale w innym serwisie. Tu nie ma co oszczędzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tak z ciekawości, w jaki sposób robią to serwisy?

Analizator spalin odpada, bo wydech 2w1, po kolorze świecy albo na słuch to żadna dokładność. fabrycznie ustawić 2,5 obrotu to przy używanych mocno motocyklach też nie będzie ok.

Myślałem że colortune tu będzie najlepszym wyjściem zwłaszcza że zsynchronizować gaźniki umiem tylko nie wiem jak ustawić idealnie skład mieszanki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Analizator spalin da Ci "ogólny podgląd".

U mnie po regulacji jest tragedia... było źle, ale teraz po zabiegach "fachmanów" jest.... angryfire.gif

Na "zimnym" na wolnych obrotach niespalone paliwo wylewa się na łączeniu kolektora z wydechem....

Przybrało "oleju" jakbym miał DPF.... ogólnie "żal.pl".

Jak w przyszłym tygodniu znów mnie "oleją" dam temat łącznie z adresem firmy na kilku forach. Może następni się nie natną....

Co do skłądu mieszanki, u mnie powinno się kilka rzeczy sprawdzić:

- pływaki + komora pływakowa -> ustawienie odpowiedniego poziomu paliwa

- iglica dyszy głównej paliwa ma 3 lub 5 ząbków do regulacji położenia

- obrotami regulujemy dyszę mieszanki wolnych obrotów. Od niej zależy do 75% spalanie na wolnych i nieco wyższych obrotach. Podobno nawet do połowy obrotomierza. 25% idzie przez nie regulowany bypassport

- regulacja i ustawienie położenia przepustnic -> synchronizacja gaźników

- regulacja ssania - tego na milion procent mój serwisant nie zrobił.

Tak na szybko, jeżeli o gsf600 by chodziło.

Szukaj dobry serwis, albo ściągnij serwisówkę i czytaj, czytaj, czytaj. Najlepiej dokładnie pod dany model/silnik, a nie ogólną. U mnie jest z 10 punktów wymienionych łącznie z wykresami co, za co, na co wpływa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ok, wszystko jasne, ale skąd wiedzieć że np mieszanka wolnych obrotów ma być akurat na takim poziomie a nie innym? Jakby był oddzielny tłumik do każdego cylindra to można to zrobić analizatorem spalin, a przy 2w1 jest to nie możliwe. Więc jaki inny sposób skoro wymieniony wcześniej przeze mnie colortune jest podobno tak mało dokładny? Oczywiście regulacje na oko, na słuch itd odpadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.