Skocz do zawartości

Dziwny odgłos z silnika


Pols

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

Misiek już dojrzały, choć przebiegowo młokos to zaczyna dziwnie się zachowywać. Dzisiaj wyłapałem dziwny odgłos z silnika, nie bardzo wiem nawet jak go opisać... Nie ukrywam, że jestem zielony w tych sprawach, dlatego zwracam się do Was z prośbą o pomoc w zdiagnozowaniu co to może być?

Jeżeli to pomoże, to pacjent ma silnik 1.1 wink.gif.

Z góry dzięki za podpowiedzi smile.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witajcie!

> Misiek już dojrzały, choć przebiegowo młokos to zaczyna dziwnie się zachowywać. Dzisiaj wyłapałem

> dziwny odgłos z silnika, nie bardzo wiem nawet jak go opisać... Nie ukrywam, że jestem zielony

> w tych sprawach, dlatego zwracam się do Was z prośbą o pomoc w zdiagnozowaniu co to może być?

> Jeżeli to pomoże, to pacjent ma silnik 1.1 .

> Z góry dzięki za podpowiedzi .

Trochę mało nagrałeś i słabo by ocenić co jest nie tak. Pomijając fakt, że to będzie diagnoza wireless:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Spieszyłem się .

> Generalnie to słychać na słuchawkach lub głośnikach, na laptopie niestety nie (sam sprawdzałem). W

> każdym razie ja sam podejrzewam pasek alternatora...

Jeżeli już to nie pasek ale sprawdził bym łożysko na alternatorze ew. lubi spuchnąć ośka alternatora - brak osłony i położenie typowo dla Włocha nie dla Japończyka powoduje, że altek łatwo nie ma. Jeżeli dobrze słyszę takie chrobotanie to nie tyle sam pasek co rolka, łożysko itd. zmniejsza się zwiększa jest stałe? Chodzi mi nie tylko o obroty ale o czas pracy silnika czy cały czas tak samo hałasuje?

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód stoi w warsztacie i... brak diagnozy, musi zostać dłużej...

EDIT: