ziemczon Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 Cześć. Czy ktoś orientuje się, zna kogoś kto ma, albo kogoś kto wie kto ma części blacharskie do E24? Czy ktoś wie coś na temat nowych zamienników? Czy ktoś je robi, gdzie można dostać, oprócz ASO oczywiście, bo ceny zabijają: błotnik przód 3500, tył 5500, pas tylny 4000 Potrzebujemy: - przednie błotniki, - drzwi, - tylne błotniki, - progi, - pas tylny. Koniecznie bez kitu i rdzy. Kolor wszystko jedno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magdoc Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 Uderz do źródła - www.6.com.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 3 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magdoc Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 > Dzięki! Kupiłeś 6 ? Opowiadaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 3 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 Kolega kupił/kupuje na dniach w dobrej kasie, tylko autko do kompletnej blacharki: błotniki, podszybie, drzwi, nadkola, progi, 2 dziurki w podłodze, pas tylny. Kolor: niebiesko-granatowy metalik, M30B35 pod maską z manualem. Z wypasu: klima (sprawna!), sportsitze w brązowej skórze. Na całym aucie oryginalny lakier (mierzone). Do tego oryginalne opony :D Co najlepsze w rozmiarze: 225/50 R390 (tak, opony w mm!). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magdoc Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 Czyli mechanicznie do przodu - a blacharka jak to w e24 w dobrych pieniądzach Wal tam na forum - kolesiowi spalili 6 i sprzedaje na części - w jakim stanie to już do niego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 3 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 Mechanicznie to pewnie tez jej coś będzie. Na szybko to co można było zobaczyć od spodu to mokry silnik z przodu i wspomaganie. Do tego gumki w zawieszeniu (ale może podejdą poliuretany) i pakiet startowy pewnie: tarcze, klocki, springi, amorki, i co tam jeszcze wyjdzie w praniu. Studzienka bez dna, ale za to jaka piękna.. Ceny blacharki w używce są ciężkie, a nowe z ASO to w ogóle kosmos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Magdoc Napisano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2012 W mojej na bieżąco coś wychodziło > Studzienka bez dna, ale za to jaka piękna.. Fakt - no i fakt na 100% - nie widzę piękniejszego rekina > Ceny blacharki w używce są ciężkie, a nowe z ASO to w ogóle kosmos. Zapomnij - to rodzynek - szukaj "kowala" artysty co wystruga - zresztą tam na forum znajdziesz jak chłopaki sobie radzili Lub też pozostaje zakup angola na części - troche taniej - ale tam też się już nauczyli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ziemczon Napisano 4 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2012 > W mojej na bieżąco coś wychodziło Z tym sie kolega liczy, chociaż on ma chorobę zwaną "wszystko nowe" > Fakt - no i fakt na 100% - nie widzę piękniejszego rekina Masz rację, chociaż mi osobiście bardziej podoba się E30 albo E21 323, ale to nie ta kategoria wagowa. > Zapomnij - to rodzynek - szukaj "kowala" artysty co wystruga - zresztą tam na forum znajdziesz jak > chłopaki sobie radzili Kolega ma rodzinę w DE i zaczniemy poszukiwania od tej strony. Chociaż zarzuciłem temat na kilku forach i do tej pory zero odp. Z kowalami artystami bywa różnie. Kolega ma jakiegoś znajomego lakiernika i blacharza też, ale niestety większość z nich woli wstawić ćwiartkę w Passata B6, niż bawić się w odbudowę progu czy nadkola wewnętrznego. Poza tym "łatanie" wiązałoby się z koniecznością nałożenia grubszej lub cieńszej warstwy kitu, a tego kolega chciałby uniknąć, szczególnie że auto w tej chwili posiada pierwszy lakier. Natomiast zastanawiamy się co zrobić z podłogą, bo obawiam się że pod warstwą konserwacji i błota mogą czaić się niemiłe niespodziewanki, zresztą w kilku miejscach widać że coś się dzieje, a dziury nie ma jeszcze na wierzchu. Chyba najlepiej wypiaskować i dopiero rzeźbić. Tylko niebezpieczeństwo jest takie, że piasek z wodą dostanie się w miejsca trudnodostępne i znowu zacznie tam gnić. > Lub też pozostaje zakup angola na części - troche taniej - ale tam też się już nauczyli Nie wiem, czy to jest do końca opłacalny biznes, przynajmniej z naszej perspektywy. Ceny części porównując UK/DE są zbliżone, a jak popatrzysz na autoscout'cie w DE takich samochodów jest do sprzedaży najwięcej, także części powinno być proporcjonalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.