woj76 Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 Pytanie raczej z kategorii żalenia się. Znowu, druga zima z rzędu, od zimna i rzadkiego używania zacina mi się ostro WG. Efekt, dzisiaj na pół-buta wydmuchałem 1.1 bara, ma być 0.8. Jest w sumie fajnie, bo ma ostry cug i jest banan na ryju, tylko to się prędzej czy później źle skończy (komp powinien być bezpieczny do końca mapy, tzn. 1.5 bara, ale układ paliwowy nie jest dostatecznie wydajny do takich doładowań). Dotychczasowa naprawa polega na odpięciu wężyka od MBC i na zmianę dmuchanie pompką w gruszkę WG i odblokowywanie potem kluczem klapki od WG, bo przy pełnym otwarciu też się blokuje. Co jeszcze mogę z tym zrobić bez zdejmowania WG/turbo z samochodu? Nalać coś do gruszki przez wężyk? Tylko co? (WD-40 już lałem, jak widać nie specjalnie pomogło). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 > Pytanie raczej z kategorii żalenia się. Znowu, druga zima z rzędu, od zimna i rzadkiego używania > zacina mi się ostro WG. Efekt, dzisiaj na pół-buta wydmuchałem 1.1 bara, ma być 0.8. Jest w > sumie fajnie, bo ma ostry cug i jest banan na ryju, tylko to się prędzej czy później źle > skończy (komp powinien być bezpieczny do końca mapy, tzn. 1.5 bara, ale układ paliwowy nie > jest dostatecznie wydajny do takich doładowań). > Dotychczasowa naprawa polega na odpięciu wężyka od MBC i na zmianę dmuchanie pompką w gruszkę WG i > odblokowywanie potem kluczem klapki od WG, bo przy pełnym otwarciu też się blokuje. Co jeszcze > mogę z tym zrobić bez zdejmowania WG/turbo z samochodu? Nalać coś do gruszki przez wężyk? > Tylko co? (WD-40 już lałem, jak widać nie specjalnie pomogło). A klapka luźno chodzi ? Bo zazwyczaj z nią jest problem a nie z gruszką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 11 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 > A klapka luźno chodzi ? Bo zazwyczaj z nią jest problem a nie z gruszką. A żebym to ja wiedział Mam tam tak napakowane, że żeby wsadzić klucz fajkowy i odblokować klapkę z pozycji otwartej, trzeba się nieźle nagimnastykować. Mi się też wydaje, że klapka, ale to co mam w takim razie zrobić? Zdejmowanie T z samochodu póki co nie wchodzi w grę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 > A żebym to ja wiedział Mam tam tak napakowane, że żeby wsadzić klucz fajkowy i odblokować klapkę > z pozycji otwartej, trzeba się nieźle nagimnastykować. Mi się też wydaje, że klapka, ale to co > mam w takim razie zrobić? Zdejmowanie T z samochodu póki co nie wchodzi w grę... W takich wypadkach trzeba zdjąć cięgno z klapki i spróbować ręcznie rozruszać. Można się posiłkować wd-40 lub czymś podobnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 11 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 > W takich wypadkach trzeba zdjąć cięgno z klapki i spróbować ręcznie rozruszać. Można się posiłkować > wd-40 lub czymś podobnym. No to wychodzi na to, że póki co będę musiał robić to przy pomocy gruszki jak poprzednio, bez rozebrania całego przodu nic przy WG nie ruszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2013 > No to wychodzi na to, że póki co będę musiał robić to przy pomocy gruszki jak poprzednio, bez > rozebrania całego przodu nic przy WG nie ruszę Jak nie masz dostępu to chociaż popsikaj czymś na ośkę klapki i dalej gruszką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.