Lucyfer Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Ci, którzy mają zapłon elektroniczny, wiedzą o co chodzi. A mnie chodzi o to, czy ktoś zrobił "sekcję zwłok" elementu siedzącego na wężyku podciśnienia łączącym Digiplex z wężem podciśnienia idącym z kolektora ssącego do Digipleksu? Chodzi mi o tę "beczułkę" z plastiku, z czarnym korpusem i białym deklem. Czy to jest jakiś zawór, reduktor ciśnienia, czy tylko filtr gąbkowy, żeby jakieś śmiecie się nie zaciągnęły z kolektora do sterownika? Chodzi mi konkretnie o element widoczny z prawej strony pod modułem poniżej: Czy komuś się sporadycznie przytykał i powodował dławienie silnika przy dodawaniu gazu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 To taki shit coś ala filterek, predzej siadł Ci podcisnieniowy regulator zapłonu, który jest digiplexie i niestety trzeba cały moduł wymieniac, bo to gówno teoretycznie jest nierozbieralne, praktycznie nie udało mi sie tego wymienić, bo jest to zalane jakąś mazią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 6 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 > To taki shit coś ala filterek, Dmuchałem przez to w obydwie strony i opór przepływu jest różny. Na razie za radą znajomego to wyjąłem i założyłem wężyk wprost od przewodu serwa do Digipleksu. > predzej siadł Ci podcisnieniowy regulator zapłonu, który jest > digiplexie i niestety trzeba cały moduł wymieniac, bo to gówno teoretycznie jest > nierozbieralne, praktycznie nie udało mi sie tego wymienić, bo jest to zalane jakąś mazią. Też się z tym liczę, jutro podjadę obejrzeć po sąsiedzku dawcę na placu, czy jeszcze ma Digi i możliwe że od razu ECU na zapas kupię. Ale zanim to zrobię, chcę wyeliminować jakiś farfocel okresowo "stający" w filterku, bo usterka (spadki mocy przy ostrym dodawaniu gazu) jest całkowicie losowa - bywa że przez jednego dnia ani razu nie wystąpi, innego jest przez cały dzień, a kiedy indziej się pojawia i znika co jakiś czas. Jeżeli bocznik nie pomoże, to zmienię Digi. Jest jeszcze jedna opcja, głupiejąca pompa paliwa. Znajomy miał taki przypadek, że zacinał się zawór redukcyjny ciśnienia paliwa we wtryskiwaczu, pompa zaczynała pracować pod nadmiernym obciążeniem, grzać się i przez to tracić wydajność. Mam już przygotowany manometr z wężem paliwowym i trójnikiem do wpięcia w układ, tylko muszę poszukać jakiegoś wolnego przepustu w grodzi ogniowej, żeby wężyk wprowadzić do kabiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 11 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > To taki shit coś ala filterek, predzej siadł Ci podcisnieniowy regulator zapłonu, który jest > digiplexie i niestety trzeba cały moduł wymieniac, bo to gówno teoretycznie jest > nierozbieralne, praktycznie nie udało mi sie tego wymienić, bo jest to zalane jakąś mazią. Przyszedł przed chwilą pocztą Digiplex za całe 45 zł z dostawą Już jest zamontowany w samochodzie (na razie bez filterka), podczas jazdy próbnej objawy przyduszania nie występowały, zobaczymy, jak będzie przez kilka dni, zanim odtrąbię sukces. Przy okazji gdzieś w sieci znalazłem informację, że ów filterek kosztuje w ASO 200 zł Tak że jeżeli dalej problemów nie będzie, to założę stary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Przy okazji gdzieś w sieci znalazłem informację, że ów filterek kosztuje w ASO 200 zł Tak że > jeżeli dalej problemów nie będzie, to założę stary. W zwykłym motoryzacyjnym płaciłem kilka lat temu cos około 20 kilku złotych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 11 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > W zwykłym motoryzacyjnym płaciłem kilka lat temu cos około 20 kilku złotych. Coraz mniej jest tych modułów na rynku. W sieci były od 30 do i ponad 200 zł. Jeden gość sprzedawał taki, w którym na zdjęciu nie mogłem się dopatrzeć króćca od wężyka podciśnienia. Zadzwoniłem, sprawdził i okazało się, że był ułamany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 11 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Coraz mniej jest tych modułów na rynku. W sieci były od 30 do i ponad 200 zł. Jeden gość sprzedawał > taki, w którym na zdjęciu nie mogłem się dopatrzeć króćca od wężyka podciśnienia. Zadzwoniłem, > sprawdził i okazało się, że był ułamany Nie zrozumieliśmy się - ja pisałem o tym "filterku", natomiast za moduł ASO w Łomży zaśpiewało mi kiedyś 2600 PLN Zaproponowałem, żeby tylko podmienić na próbę i jak coś to trudno - kupię, wtedy okazało sie, że nie mają na stanie bo to za droga część Suma sumarum, kupiłem na giełdzie w Słomczynie używke z ułamanym "cyckiem" - dokleiłem i latało jak trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 11 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2013 > Nie zrozumieliśmy się - ja pisałem o tym "filterku", natomiast za moduł ASO w Łomży zaśpiewało mi > kiedyś 2600 PLN Teraz widziałem gdzieś nowe po 880 zł > Zaproponowałem, żeby tylko podmienić na próbę i jak coś to trudno - kupię, wtedy okazało sie, że > nie mają na stanie bo to za droga część > Suma sumarum, kupiłem na giełdzie w Słomczynie używke z ułamanym "cyckiem" - dokleiłem i latało jak > trzeba Niestety okazało się, że sytuacja się nie poprawiła po zmianie Digipleksa, więc pozostaje szukanie dalej. I w związku z tym mam pytanie, czy ktoś wie, w których miejscach samochodu szukać trzech złączy oznaczonych na czerwono na poniższym schemacie - dwóch przelotowych pojedynczych (?) na przewodzie zasilającym pompę i masy, do której jest podłączona pompa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.