DIK Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 Siema. Panowie jest problem z CC żonki, we wtorek przyjechała i auto na wolnych falowało 700-1200 obrotów przy dodaniu lekkim gazu szarpał i się dławił oraz strzelał w dolot powyżej 2000 obrotów szedł normalnie. Był uwalony przewód od czujnika ciśnienia bezwzględnego (mapsensor) oraz nieszczelności za przepustnicą, przewód/wężyk od map sensora poprawiłem, nieszczelności zrobiłem, dalej to samo, nie miał iskry na pierwszym cylindrze dałem nowe świece (NGK) i przewody (janmor) (przewody dziś kupiłem również NGK ale jeszcze nie wymienione) W pierwszy dzień na wolnych już ok ale poniżej 1500 obrotów i dodaniu mocno gazu szarpnie parę razy i dopiero idzie. Żona mówi, że falowani na wolnych znów powraca, jak staje na światłach to po chwili znów zaczynają falować. W sobotę chce pogrzebać przy nim. Jakieś podpowiedzi gdzie szukać ?! Cewki ?! Silniczek krokowy ?! Lewe powietrze ?! Jeśli podobny temat był to sory ale cały tydzień w robocie do późna i nie miałem czau zaglądać na AK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 21 Marca 2013 Udostępnij Napisano 21 Marca 2013 Sprawdziłbym krokowca , i jeszcze raz przejrzał czy nie łapie lewego powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIK Napisano 22 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2013 Żona zauważyła, że jak silnik złapie temperaturę szarpanie się nasila. Dodatkowo na gazie szarpie mocniej niż na benzynie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 23 Marca 2013 Udostępnij Napisano 23 Marca 2013 Wymień zakupione świecę, jeśli nie pomoże to zostaje ci cewka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DIK Napisano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2013 > Wymień zakupione świecę, jeśli nie pomoże to zostaje ci cewka PUNKT dla Ciebie ! Przy dogłębniejszych oględzinach okazało się, że na wolnych dalej nie ma iskry na pierwszym cylindrze, a na czwartym jest słaba. Dla pewności zamieniłem cewki miejscami i słaba iskra pokazała się na drugim i trzecim cylindrze. CEWKA NA 100% Więc cewka wymieniona i wszystko wróciło do normy. Temat do zamknięcia/wyrzucenia/zatrzymania dla potomnych. Dzięki Matiq za podpowiedz !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matiq Napisano 26 Marca 2013 Udostępnij Napisano 26 Marca 2013 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.