ŚwIecA Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 Witam mam pytanie o to jak demontuje się linkę ręcznego chciałem ostatnio się za to zabrać ale nie podołałem a mam zapieczony niby zacisk bo nie działa chciałem wyczyścić może pomoże Co może być przyczyną świecącej się kontrolki ABS(zapalającej się czasami podczas jazdy lub hamowania )jakieś styki czy to grubsza afera? I jeszcze jedno pytanko czy jest do zdobycia książka Naprawiam sam o Volvo (s40) dzięki za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 > Witam mam pytanie o to jak demontuje się linkę ręcznego chciałem ostatnio się za to zabrać ale nie > podołałem a mam zapieczony niby zacisk bo nie działa chciałem wyczyścić może pomoże Moze regulacja pomoże ? > Co może być przyczyną świecącej się kontrolki ABS(zapalającej się czasami podczas jazdy lub > hamowania )jakieś styki czy to grubsza afera? Może czujnik abs-u albo luzy na dzwigni hamulca i wystarczy wyregulować ? > I jeszcze jedno pytanko czy jest do zdobycia książka Naprawiam sam o Volvo (s40) > dzięki za podpowiedzi Nie ma takiej książki ale chyba focus podejdzie jakiś tekst jakiś tekst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ŚwIecA Napisano 21 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 no własnie linka nie bardzo chciała zejść i zacisk też teraz widzę na zdjęciach jak to ma wyglądać tylko pytanie się nasuwa się pytanie oregulacji czy w roczniku 99 tez jest w tym samym miejscu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2013 Znalazłem takie coś ! Quote: 1. Regulacja wew. jest pod tunelem środkowym. Można regulować linki pojedynczo lub równocześnie wedle zużycia i rozciągnięcia linki. 2. Co do samych zacisków jedyny problem z ręcznym to możliwość słabego odbijania za sprawą zatarcia cięgna lub pęknięcia sprężyny(w przedlifcie jest ona wew. zacisku). Sama dźwignia ręcznego ma ruch nie większy niż około 4cm na obwodzie. I nic tam więcej się nie robi. 3. Nawet z problemem odbicia ręcznego można mu pomóc wciskając do oporu ile się da pedał hamulca. Tłoczek poprzez nacisk na postoju samoczynnie zadziała na mechanizm ręcznego. Niestety nie zawsze to działa. Tak czy inaczej. Jeśli hamulec ręczy działa a jest słaby sprawdził bym klocki. Jeśli są dobre to naciągnął linkę lub linki. Przy kołach nie macie nic do roboty jeśli dźwigienka ręcznego działa prawidłowo. Jeśli jest zatarta może pomóc smar-miedziany lub WD40 jak rozbierzecie zacisk to w 50% daje się go złożyć by ręczny nadal działał ale często kończy się to na wymianie zacisku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.