mlody1983 Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 Witam. Od jakiegoś czasu potykam się z check engine po przekroczeniu 3000 obrotów. Byłem na kompie pierwszy rzaz i miałem: -błąd ma sondzie -zanikający zapłon na cylindrach Wymieniłem świece kable i cewki. Problem znikł na jakiś czas było troszkę wilgoci (padało) i znowu check engine mruga i przy okazji stopiła mi się kostka od czujnika wału. Wiec wymieniłem. Wizyta druga: -czujnik położenia wału A (A ????) -zanikający zapłon na cylindrach. Błędy zostały skasowane a check dalej dawał znaki :?: . Więc wpadłem na pomysł i odłączyłem akumulator na godzinę i żeby zresetować kompa. POMOGŁO Ale nie na długo (5 dni) :?: :?: :?: ....... Do południa było okej a na wieczór check powrócił z MRUGANIEM. POMOCY co sie dzieje bo jusz mam dosyć tego. Silnik 1,2 8V pracuje dobrze niema żadnych spadków mocy ani nie szarpie na wysokich obrotach, jedynie ma jakieś małe rzucania na wolnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 22 Września 2013 Udostępnij Napisano 22 Września 2013 > POMOCY co sie dzieje bo jusz mam dosyć tego. > Silnik 1,2 8V pracuje dobrze niema żadnych spadków mocy ani nie szarpie na wysokich obrotach, > jedynie ma jakieś małe rzucania na wolnych obrotach. Zdychająca centralka wtrysku w 1,2 8v? na początku tego roku w wycescu swoim 1,2 8v przerabiałem, 850pln nowa ori MM i Punto dalej śmiga, wszelkie objawy ustąpiły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.