scorpio33 Napisano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2014 Witam. Panowie kto wymieniał samodzielnie napinacz łańcucha rozrządu, ten górny albo ma pojęcie jak on działa ? Zakupiłem nowy napinacz, nowego typu (z wypukłą główką) i chcę go wymienić ale mam problem. Mianowicie był on w stanie takim że trzpień chodził sobie luźno i dało się go bez oporu wsunąć w korpus, ale wcisnąłem go mocno tak jak do odblokowania w silniku i sprężyna odblokowała się - trzpień wyskoczył. Teraz jest wysunięty, sprężynuje i nijak nie mogę wcisnąć/wkręcić z powrotem do takiej pozycji jak był. Nie wiem teraz czy mogę go montować w takim stanie położenia trzpienia czy co z nim trzeba zrobić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek3561 Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 Musisz wcisnąć tłoczek jednocześnie go obracając. Na stronie astra.auto.pl jest manual dotyczący wymiany łańcucha w Z22SE. Są tam zdjęcia napinacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scorpio33 Napisano 5 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 Tę stronę znam, są tam zdjęcia napinacza starego typu, ale sprawa sie wyjaśniła .Chcąc skręcić napinacz do stanu fabrycznego należy go rozmontować - wyjąć segera i cały tłoczek i wtedy da się to zrobić analogicznie jak w napinaczu starego typu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.