popo14 Napisano 25 Kwietnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2014 Wpadł mi w ręce nowy typ silnika 1.3 jtd (cdti, ddis, itd ;-) ogólnie pół świata ) 95KM 199B1000. Konkretnie rozchodzi się o nowy typ pompy olejowej (w końcu), a w zasadzie czujnik/sterownik którego zadanie jest mi na obecną chwile nieznane. Czujnik znajduje się przy obudowie pompy olejowej patrząc od koła na wale pasków osprzętu po lewej stronie. Od środka czujnik/zawór jest częścią ssaka oleju. Pytanie, co to jest i co robi, czy można go nie podpinać. Proszę o rzeczowe odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.