LordFalcon Napisano 24 Maja 2014 Udostępnij Napisano 24 Maja 2014 Czy z pochłaniacza par paliwa idzie jakiś sygnał do ECU czy tylko ECU steruje zaworami przy pochłaniaczu. Sprawa ma się tak, że po usunięciu pochłaniacza silnik pracując na benzynie jest bardzo niestabilny w zakresie wolnych obrotów i bardzo niemrawo w tym zakresie też reaguje na pedał gazu... Czy trzeba we wtryczkę którąś po pochłaniaczu wpiąć jakiś rezystor czy coś? P.S. Króciec z tyłu przepustnicy został zaślepiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 25 Maja 2014 Udostępnij Napisano 25 Maja 2014 Ja zostawiłem zawory podłączone do instalacji elektrycznej, tylko zaślepiając wężyki i nie mam żadnych anomalii. Jeżeli odłączyłeś zawory, to zapewne ECU wykrywa błąd i może sobie uruchamiać jakąś "procedurę obejściową". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 25 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2014 > Ja zostawiłem zawory podłączone do instalacji elektrycznej, tylko zaślepiając wężyki i nie mam > żadnych anomalii. > Jeżeli odłączyłeś zawory, to zapewne ECU wykrywa błąd i może sobie uruchamiać jakąś "procedurę > obejściową". Wszystko możliwe, odepnę zawory od pochłaniacza i wepnę we wtyczki, zobaczę wtedy co się będzie działo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2014 > Wszystko możliwe, odepnę zawory od pochłaniacza i wepnę we wtyczki, zobaczę wtedy co się będzie > działo... Trochę jakby lepiej po podpięciu zaworów pod wtyczki... ale wydaje mi się, że ciągnie mi lewe powietrze jeszcze przez przyłącze króćcy z tyłu przepustnicy... jutro wymienię oringi i wtedy poeksperymentuję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > Trochę jakby lepiej po podpięciu zaworów pod wtyczki... ale wydaje mi się, że ciągnie mi lewe > powietrze jeszcze przez przyłącze króćcy z tyłu przepustnicy... jutro wymienię oringi i wtedy > poeksperymentuję... A jakie tam są oringi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 28 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > A jakie tam są oringi? Jakie to Ci nie powiem, mam 2 z takiej samej przepustnicy na wzór... muszę kupić dopiero, zawsze mogę wziąć o rozmiar grubsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 28 Maja 2014 Udostępnij Napisano 28 Maja 2014 > Jakie to Ci nie powiem, mam 2 z takiej samej przepustnicy na wzór... muszę kupić dopiero, zawsze > mogę wziąć o rozmiar grubsze Chodzi Ci o oś przepustnicy? A jak zamierzasz ją wyjąć nie ruszając potencjometru TPS? Bo jak go ruszysz, to możesz mieć poważne problemy z ponownym ustawieniem położenia, a jak z nim nie trafisz, to Ci silnik będzie wariował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 29 Maja 2014 Autor Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 > Chodzi Ci o oś przepustnicy? A jak zamierzasz ją wyjąć nie ruszając potencjometru TPS? Bo jak go > ruszysz, to możesz mieć poważne problemy z ponownym ustawieniem położenia, a jak z nim nie > trafisz, to Ci silnik będzie wariował. Nie nie, z tyłu przepustnicy jest przykręcony taki plastik z dwoma króćcami, a właściwie przy jetronicu trzema (mała odma, podciśnienie do ufo i wężyk z pochłaniacza) i ten plastik ma oringi pod spodem, po tym jak potrzebowałem go odkręcić wydaje mi się że zasysa tamtędy powietrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucyfer Napisano 29 Maja 2014 Udostępnij Napisano 29 Maja 2014 > Nie nie, z tyłu przepustnicy jest przykręcony taki plastik z dwoma króćcami, a właściwie przy > jetronicu trzema (mała odma, podciśnienie do ufo i wężyk z pochłaniacza) i ten plastik ma > oringi pod spodem, po tym jak potrzebowałem go odkręcić wydaje mi się że zasysa tamtędy > powietrze... Ok, zmylił mnie "tył", bo u mnie w 1,4 ten plastik jest na przedniej stronie korpusu. Nie odkręcałem go, bo nie widziałem potrzeby, więc nie wiem, co ma pod spodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.