tymekradom Napisano 19 Września 2014 Udostępnij Napisano 19 Września 2014 pacjent to seicento 0,9 Borykam się od dłuższego czasy gaśnięciem silnika. Z niewiadomych przyczyn silnik gaśnie po czym normalnie z kluczyka od pierwszego zapala. Żadnych innych dziwnych objawów brak. Normalnie jeździ zapala. Wymieniłem czujnik położenia wału - bo tak sugerowała diagnostyka komputerowa. Potem najprawdopodobniej padł komp ponieważ diagnostyka wykazywała błąd obwodu wtryskiwacza oraz uszkodzenie sondy lambda. Dodatkowo na benzynie świeciła się marchewka podczas przyspieszania silnik nierówno pracował. Wymieniłem kompa nie ma błędów i marchewa zgasła jest na tym polu OK. Pozostał tylko problem z gaśnięciem. Ostatnio jeździłem tydzień i było Ok, potem potrafi gasnąć i trzy raz dziennie. Zamieniłem przekaźnik pompy i chyba cewek. Bez efektu. Mechanik rozkłada ręce. Gaśnie zazwyczaj przy wolnej jeździe lub na wolnych obrotach zarówno na gazie jak i LPG. Gdzie szukać usterki????? Pan od diagnostyki zasugerował żeby zmniejszyć odległość czujnika położenia wału, stopka przyszlifowana - bez efektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 19 Września 2014 Udostępnij Napisano 19 Września 2014 map sensor próbowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 19 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2014 Nie. Jeszcze nie. Kiedyś w CC jak padł to nie chodził na wolnych obrotach więc nawet go nie podejrzewałem.......... > pacjent to seicento 0,9 > Borykam się od dłuższego czasy gaśnięciem silnika. Z niewiadomych przyczyn silnik gaśnie po czym > normalnie z kluczyka od pierwszego zapala. Żadnych innych dziwnych objawów brak. Normalnie > jeździ zapala. > Wymieniłem czujnik położenia wału - bo tak sugerowała diagnostyka komputerowa. Potem > najprawdopodobniej padł komp ponieważ diagnostyka wykazywała błąd obwodu wtryskiwacza oraz > uszkodzenie sondy lambda. Dodatkowo na benzynie świeciła się marchewka podczas przyspieszania > silnik nierówno pracował. > Wymieniłem kompa nie ma błędów i marchewa zgasła jest na tym polu OK. > Pozostał tylko problem z gaśnięciem. Ostatnio jeździłem tydzień i było Ok, potem potrafi gasnąć i > trzy raz dziennie. Zamieniłem przekaźnik pompy i chyba cewek. Bez efektu. Mechanik rozkłada > ręce. Gaśnie zazwyczaj przy wolnej jeździe lub na wolnych obrotach zarówno na gazie jak i LPG. > Gdzie szukać usterki????? > Pan od diagnostyki zasugerował żeby zmniejszyć odległość czujnika położenia wału, stopka > przyszlifowana - bez efektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tymekradom Napisano 20 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 20 Września 2014 HELP > pacjent to seicento 0,9 > Borykam się od dłuższego czasy gaśnięciem silnika. Z niewiadomych przyczyn silnik gaśnie po czym > normalnie z kluczyka od pierwszego zapala. Żadnych innych dziwnych objawów brak. Normalnie > jeździ zapala. > Wymieniłem czujnik położenia wału - bo tak sugerowała diagnostyka komputerowa. Potem > najprawdopodobniej padł komp ponieważ diagnostyka wykazywała błąd obwodu wtryskiwacza oraz > uszkodzenie sondy lambda. Dodatkowo na benzynie świeciła się marchewka podczas przyspieszania > silnik nierówno pracował. > Wymieniłem kompa nie ma błędów i marchewa zgasła jest na tym polu OK. > Pozostał tylko problem z gaśnięciem. Ostatnio jeździłem tydzień i było Ok, potem potrafi gasnąć i > trzy raz dziennie. Zamieniłem przekaźnik pompy i chyba cewek. Bez efektu. Mechanik rozkłada > ręce. Gaśnie zazwyczaj przy wolnej jeździe lub na wolnych obrotach zarówno na gazie jak i LPG. > Gdzie szukać usterki????? > Pan od diagnostyki zasugerował żeby zmniejszyć odległość czujnika położenia wału, stopka > przyszlifowana - bez efektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.