maagog Napisano 16 Października 2014 Udostępnij Napisano 16 Października 2014 Siema. Czy korzystanie z trybu W w warunkach dobrej przyczepnosci jest niewskazane? Diesel pod maska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 22 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 > Siema. > Czy korzystanie z trybu W w warunkach dobrej przyczepnosci jest niewskazane? Diesel pod maska. Ale to się chyba stosuje tylko w czasie zimy na osnieżonej ,oblodzonej drodze , W jak Winter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nonmaximus Napisano 23 Listopada 2014 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Czy korzystanie z trybu W w warunkach dobrej przyczepnosci jest niewskazane? Diesel pod maska. Jak w większości automatów I jak w większości automatów są ludzie, którzy twierdzą, że taki tryb to oszczędność (bo rusza z 2, wcześniej zmienia biegi) i jeżdżą tak nawet latem Jak będziesz normalnie użytkował i masz sprawną skrzynię, to nie powinieneś jej jakoś dramatycznie szybko ukatrupić ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 23 Listopada 2014 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 > Jak w większości automatów I jak w większości automatów są ludzie, którzy twierdzą, że taki tryb > to oszczędność (bo rusza z 2, wcześniej zmienia biegi) i jeżdżą tak nawet latem Jak będziesz > normalnie użytkował i masz sprawną skrzynię, to nie powinieneś jej jakoś dramatycznie szybko > ukatrupić ;-) Myslalem, ze moze jest to sposob na ograniczenie momentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.