Skocz do zawartości

serwo hamulcow


erjotes

Rekomendowane odpowiedzi

no trzeba troche pogrzebac:)

- najpierw zobacz czy nie ubywa ci plynu hamulcowego bo moze masz dziurawy ukldad i sie zapowietrzyl.

wymiana pompy.

- odessac plyn ze zbiorniczka strzykawka.

- zdemontowac zbiorniczek delikatnie p[odwazajac od spodu.

- odkrecic przeody hamulcowe od pompy(uwaga zey nei urwac albo obrobic, najlepiej miec specjalny klucz taka gruba 10/11

- odkrecic pompe od serwa 2 sruby

-zalozyc nowa uwazajac zeby trafic bolcem z serwa w pompe

- skrecamy

-zalewamy plynem

-odpowietrzamy caly uklad hamulcowy(wazne zeby spr. wczesniej czy odpowietrzniki daja sie ruszyc)

jezdzimy i hamujemy:):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no trzeba troche pogrzebac:)

> - najpierw zobacz czy nie ubywa ci plynu hamulcowego bo moze masz

> dziurawy ukldad i sie zapowietrzyl.

> wymiana pompy.

> - odessac plyn ze zbiorniczka strzykawka.

> - zdemontowac zbiorniczek delikatnie p[odwazajac od spodu.

> - odkrecic przeody hamulcowe od pompy(uwaga zey nei urwac albo

> obrobic, najlepiej miec specjalny klucz taka gruba 10/11

> - odkrecic pompe od serwa 2 sruby

> -zalozyc nowa uwazajac zeby trafic bolcem z serwa w pompe

> - skrecamy

> -zalewamy plynem

> -odpowietrzamy caly uklad hamulcowy(wazne zeby spr. wczesniej czy

> odpowietrzniki daja sie ruszyc)

> jezdzimy i hamujemy:):)

Ja ostatni wymienialem pompe smile.gif I mam taki problem niewiem czy to normalne czy cos spier*** Ale jak wdeptam hamulec w podloge to tyl mi mocniej hamuje niz przod yikes.gif Moglem za slabo odpowietrzyc uklad? Bo pompa niby byla dobra jeszcze plynem zalana! odam przewody elastyczne nowe, przewody metalowe tez nowe, tloczki przesmarowane i wyczyszczone.

P.S.

Bez specjalnego kluczyka do przewodow hamulcowych nie odkrecisz tych nakretek!! Ja kupowalem takie cudo 13 pln wydalem, a tam jest klucz nr 11

klik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naklepiej odpowietrzac w dwie osoby. jedna depcze druga luzuje odpow.

mozesz miec problem z korektorem sily hamowania. tzn ze zardzewial w pozycji ktora wymusza wieksze cisnienei na tyl.

no o takim kluczyku mowilem:) u mnei mam na 10 przewody smile.gif dobra sprawa naprawde warto zainwestowac, oczywiscie jak jest solidnej produkcji.

A do tylu zagladales?? moze byc tak ze szczeki troche sie zacinaja na regulacji i mocniej lapia.

Nie wiemjak to wytlumaczyc ale mam ten przypadek teraz w CC i wsio jest haraszo tylko szczeki z trylu na wylocie i ich praca jest mocniejsza.tzn . szybciej hamuja niz przod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> naprawial ktos serwo hamulcow? u mnie jest tak ze pedal miekki lapie

> dopiero po kilku cm od gornego polozenia, slychac syczenie

> podczas wciskania, sila hamowania nie jest az tak duza jaka

> powinna byc. moze ktos ma jakis manualik?

sprawdzenie serva to naciśnij pedał hamulca i zapal samochód jak poczujesz że pedał ci uciekł spod nogi oznacza że servo jest oki a jak masz nadal twardy to oznacza że jest z tobą coś nie teges zlosnik.gif

a na marginesie to nie pisz w liczbie mnogiej (servo hamulców) bo to brzmi jak świece silników hehe.gif

Silnik masz jeden a i servo jest jedno i to na jeden hamulec mimo że masz dwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> sprawdzenie serva to naciśnij pedał hamulca i zapal samochód jak

> poczujesz że pedał ci uciekł spod nogi oznacza że servo jest oki

> a jak masz nadal twardy to oznacza że jest z tobą coś nie teges

tak wlasnie tylko ze skutecznoscia hamowania troche cienko frown.gif

> a na marginesie to nie pisz w liczbie mnogiej (servo hamulców) bo to

> brzmi jak świece silników

> Silnik masz jeden a i servo jest jedno i to na jeden hamulec mimo że

> masz dwa

bede pamietal na przyszlosc grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.