loud Napisano 16 Marca 2006 Udostępnij Napisano 16 Marca 2006 Witam. Planuje kupic auto, no i temat rozbija sie miedzy BMW 5 z rocznika okolo 2000-2001 a Audi A4 z rocznika 2001-2002 informacje jakie mnie interesuja dotycza silnikow i ogolnie awaryjnosci modeli. Bmw w tym okresie oferowalo w dieslu dwa rodzaje silnika 2.5 i 3.0 , Audi 1.9 i 2.5 Spalanie znalazlem, natomiast nie moge nigdzie znalezc naprawde interesujacych i wyczerpujacych opinii na temat tych czterech silnikow. Gdzies kiedys slyszalem ze w 2.5 BMW pekaja glowice, nie znam sie, nie moge tego ocenic. Chcialbym znac opinie ludzi ktorzy naprawde cos wiedza na temat tych aut oraz ich silnikow. Dzieki i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ESPERO_RULEZ Napisano 17 Marca 2006 Udostępnij Napisano 17 Marca 2006 > Witam. > Planuje kupic auto, no i temat rozbija sie miedzy BMW 5 z rocznika > okolo 2000-2001 a Audi A4 z rocznika 2001-2002 > informacje jakie mnie interesuja dotycza silnikow i ogolnie > awaryjnosci modeli. > Bmw w tym okresie oferowalo w dieslu dwa rodzaje silnika 2.5 i 3.0 , > Audi 1.9 i 2.5 > Spalanie znalazlem, natomiast nie moge nigdzie znalezc naprawde > interesujacych i wyczerpujacych opinii na temat tych czterech > silnikow. Gdzies kiedys slyszalem ze w 2.5 BMW pekaja glowice, > nie znam sie, nie moge tego ocenic. Chcialbym znac opinie ludzi > ktorzy naprawde cos wiedza na temat tych aut oraz ich silnikow. > Dzieki i pozdrawiam. odnośnie bejcy - silnik 2.5 tds jest nieudaną jednostką i taka opinia krąży wsród mechaników BMW - jednak nie jestem do końca pewien czy 2.5D stosowany po 2000 roku to nadal ten sam silnik wydaje mi sie że go zastąpili jakąś inną jednostką, ale glowy nie dam sobie uciac Silnik 3.0 ma natomiast znakomite oceny. Jest trwały, mocny (ponad 200koni) i zadowala sie niewielkimi ilościami gnojówki zwanej potocznie ON Znajomek śmiga 530d z rocznika 2000. Wolno nie jeździ, a autko pali mu ok 12l/100km miasto W trasie jest to ok 8 litrów. Z drugiej strony - diesel to zawsze diesel. Klekocze i tyle. Dla porównania silnik 2.8 R6 w miescie potrzebuje ok 11-13l, w trasie spala ok 10. 192 koniki, dużo ladniejszy odgłos pracy, a różnica w kosztach paliwa znikoma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.