Cort2 Napisano 24 Marca 2006 Udostępnij Napisano 24 Marca 2006 mam pytanie, sorki, że może troche śmieszne, ale nie jestem w tym temacie. Mam stilo mw jtd 115 i zastanawiałem się jak sie ma sprawa z zalozeniem chipa. Do ilu podwyższy moc, jakie bedzie spalanie, co z emisją spalin do atmosfery, czy niue ma problemów z przeglądami?? I czy bardziej zużwa się silnik lub jakieś jego części?? Dzieki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duke Napisano 24 Marca 2006 Udostępnij Napisano 24 Marca 2006 > mam pytanie, sorki, że może troche śmieszne, ale nie jestem w tym > temacie. Mam stilo mw jtd 115 i zastanawiałem się jak sie ma > sprawa z zalozeniem chipa. bedac scislym nic sie tu nie zaklda - wgrywy sie po prostu nowy program przez zlacze serwisowe Do ilu podwyższy moc zaleznie od programu, lajtowo +20/25KM, ektremalnie do 170KM zdaje sie dochodzono , jakie bedzie > spalanie podobno nizsze generlanie mapa wtrysku zostaje troche poprawiona , co z emisją spalin do atmosfery dymienie ponoc w normie , czy niue ma problemów > z przeglądami?? nie slyszalem o takim przypadku I czy bardziej zużwa się silnik lub jakieś jego > części?? majac wiekszy moment na elementach ukladu napedowego napewno cos sie szybciej zuzywa, trubina poddana jest wyzszemu cisnieniu wiec napewno jakos to na nia wplywa - ogolnie nie zanotowalismy masowego rozsypywania sie zachipowanych smaochodow. Jedyna uwaga robic to u fachowcow - polecamy firme Masters Tuning spod w-wy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cort2 Napisano 24 Marca 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2006 dzieki wielkie, teraz przynajmniej juz cos wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dba x696 Napisano 24 Marca 2006 Udostępnij Napisano 24 Marca 2006 > I czy bardziej zużwa się silnik lub jakieś jego > majac wiekszy moment na elementach ukladu napedowego napewno cos sie > szybciej zuzywa, trubina poddana jest wyzszemu cisnieniu wiec > napewno jakos to na nia wplywa - ogolnie nie zanotowalismy > masowego rozsypywania sie zachipowanych smaochodow. Dodał bym do tego szybsze zużywanie się elementów układu przeniesienia napędu ze względu na zwiększony moment obrotowy np. sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ABM Napisano 24 Marca 2006 Udostępnij Napisano 24 Marca 2006 "trubina poddana jest wyzszemu cisnieniu wiec napewno jakos to na nia wplywa" Mógłbyś to wyjaśnić? Nie bardzo potrafię połączyć zmianę mapy wtrysku ze zwiększonym ciśnieniem doładowania??? Pozdrawiam Bartek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo-jtd Napisano 24 Marca 2006 Udostępnij Napisano 24 Marca 2006 > "trubina poddana jest wyzszemu cisnieniu wiec napewno jakos to na nia > wplywa" > Mógłbyś to wyjaśnić? Nie bardzo potrafię połączyć zmianę mapy wtrysku > ze zwiększonym ciśnieniem doładowania??? > Pozdrawiam Bartek. Bo turbinkę też się trochę podkręca programowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TMW Napisano 24 Marca 2006 Udostępnij Napisano 24 Marca 2006 > Mógłbyś to wyjaśnić? Nie bardzo potrafię połączyć zmianę mapy wtrysku > ze zwiększonym ciśnieniem doładowania??? Jesli "dolalbys" paliwa przy stalym doladowaniu to kopcilby jak Ikarus dlatego cisnienie jest podnoszone przewaznie o 100mBar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duke Napisano 25 Marca 2006 Udostępnij Napisano 25 Marca 2006 Nie bardzo potrafię połączyć zmianę mapy wtrysku > ze zwiększonym ciśnieniem doładowania??? to bardzo proste; wiecej paliwa musi sie rownac wiekszej ilosci powietrza => wiecej powietrza to wieksze cisnienie z turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.