Pipper Napisano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 Witam Szanowne Grono! Poszukuję informacji na temat bolączek, kostów utrzymania Hyudai'a Santa Fe IIgen, czyli 2006-2011. Budżet zakupowy około 30-35kpln + "pakiet startowy" Szukać benzyny - brak w ofercie oficjalnej importera w PL, czy diesla 2,2 CRDi? Czy bać się skrzyni automatycznej, bo nie ukrywam, że wolałbym teraz "leniucha" Wersja 50s wystarczy, najlepiej ze skórami fabrycznymi Jak z blachami pod względem korozji? Elektryka? Mechanika? Czy pchać się w coś takiego w ogóle? Na Tucsona nie patrzę, bo mi nie leży zupełnie Pozdrawiam serdecznie, Szymon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirekp Napisano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 > Witam Szanowne Grono! > Poszukuję informacji na temat bolączek, kostów utrzymania Hyudai'a Santa Fe IIgen, czyli 2006-2011. > Budżet zakupowy około 30-35kpln + "pakiet startowy" > Szukać benzyny - brak w ofercie oficjalnej importera w PL, czy diesla 2,2 CRDi? > Czy bać się skrzyni automatycznej, bo nie ukrywam, że wolałbym teraz "leniucha" > Wersja 50s wystarczy, najlepiej ze skórami fabrycznymi > Jak z blachami pod względem korozji? > Elektryka? > Mechanika? > Czy pchać się w coś takiego w ogóle? > Na Tucsona nie patrzę, bo mi nie leży zupełnie > Pozdrawiam serdecznie, > Szymon Mam drugie Santa Fe. Pierwsze 2006 2,2crdi z polskiego salonu, kupiłem od pierwszego właściciela z przebiegiem 140kkm. Silnik 150KM, założyłem boxa i z przebiegiem 243tkm wziął go zięć. Przy 200kkm wymiana dwumasy,w międzyczasie wymiana łącznika stabilizatora,tuleje wahaczy+sworznie.Ceny części(oprócz dwumasy)niskie.Spalanie wokół komina do 8l.Brak najmniejszych śladów korozji. Drugie 2011 po lifcie kupiłem z przebiegiem 30tkm.Silnik również 2,2crdi , ale 197km .Również założyłem boxa i do 65tkm przepaliła się żarówka postojowa. Obydwa auta z manualem. Osobiście bardzo polecam.Miejsca więcej niż w bmw x3. W wyposażeniu seryjnym, klimatronic,szyby el.,abs,esp,c.z., . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 5 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2015 > Mam drugie Santa Fe. > Pierwsze 2006 2,2crdi z polskiego salonu, kupiłem od pierwszego właściciela z przebiegiem 140kkm. > Silnik 150KM, założyłem boxa i z przebiegiem 243tkm wziął go zięć. > Przy 200kkm wymiana dwumasy,w międzyczasie wymiana łącznika stabilizatora,tuleje > wahaczy+sworznie.Ceny części(oprócz dwumasy)niskie.Spalanie wokół komina do 8l.Brak > najmniejszych śladów korozji. > Drugie 2011 po lifcie kupiłem z przebiegiem 30tkm.Silnik również 2,2crdi , ale 197km .Również > założyłem boxa i do 65tkm przepaliła się żarówka postojowa. > Obydwa auta z manualem. Osobiście bardzo polecam.Miejsca więcej niż w bmw x3. > W wyposażeniu seryjnym, klimatronic,szyby el.,abs,esp,c.z., . Na BMW X3 nie patrzę, X5 też nie, ale na SantaFe chcętnie A jak automaty się mają w tych pojazdach? 5b są? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirekp Napisano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Napisano 6 Kwietnia 2015 > Na BMW X3 nie patrzę, X5 też nie, ale na SantaFe chcętnie > A jak automaty się mają w tych pojazdach? 5b są? U mnie manualne 5 i 6 b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.