Igorek Napisano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2016 Witam wszystkich po długiej przerwie z mojej strony i jednocześnie życzę wszystkiego dobrego w nowym roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 17 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2016 Ups Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 17 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2016 Pisze z telefonu, cos mi się krzaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 17 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2016 Witam raz jeszcze. Napisałem dlugi wątek ale mi wcięło. Chodzi o to, ze przymierzam się do C4 grand Picasso zamiast mojej C8. Kombinuję tak, że: - jest ciut mniejsza ale nie mam nic przeciwko temu - ma 100kg mniejszą ładowność, jakoś to przeżyję ciesząc się w zamian pneumatyką na tyle i brakiem wstydliwego siedzenia dupy - komfort, wypas, nieprzeciętność - mniej spala - więcej na haku, wciąż spokojnie będę targał mój kemping - chce tego manuala z robotem bo wyrosłem z machania kijem w celu zmiany biegu. Jakie opinie? Jak się mylę to nie krępujcie się w naprostowaniu mnie. A tak nawiasem mówiąc to niedawno kupiłem 206sw 1.4 HDI i jestem cholernie zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 17 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2016 Silnik 2.0HDI, podobno bez fapa ale proszę o potwierdzenie. I przepraszam za spamowanie, pisanie z telefonu to porażka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2016 Silnik 2.0HDI, podobno bez fapa ale proszę o potwierdzenie. I przepraszam za spamowanie, pisanie z telefonu to porażka. każdy silnik HDi w C4P/GP ma FAPa a teraz konkrety - jest dużo mniejszy od C8 dlatego ja chcę wrócić do niej - czy ja wiem czy ma mniejszą ładowność - komfort - jeśli jest na miechach wypas - to kwestia egzemplarza nieprzeciętność - niezaprzeczalnie - mniej spala ? hmmmm, podobno, ja nie zaważyłem - więcej na haku ? chyba w pionie, mój ma 100 kg - chcesz MCP ? chcesz problemów i kłopotów ? oczywiście to Twój wybór, ale poczytaj o problemach z tym wynalazkiem (na forum Klubu Cytrynki) jeśli nie chcesz wachlować to tylko automat aisina AM6 PS. Mój jest do wzięcia, jest "wszystko mający" do tego bezwypadkowy i nie kręcony, ale nie jest w cenie AlleOTOmoto 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jozek Napisano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2016 szczerze to tez mi się podobają C4 w Grandzie 1.6 hdi (110KM) to chyba za mało dla niego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2016 szczerze to tez mi się podobają C4 w Grandzie 1.6 hdi (110KM) to chyba za mało dla niego ? Są tacy którzy twierdzą że "ta moc" i "dynamika" jest wystarczająca nawet do ciągnięcia przyczepy Kampingowej Ja twierdze, że minimum to 2.0HDi 138, lepiej 150 a najlepiej 163 i to mówię po 3 latach w tym aucie nie ciągnąc niczego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 18 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2016 każdy silnik HDi w C4P/GP ma FAPa To poważny problem, autko będzie sporo użytkowane w mieście a teraz konkrety - jest dużo mniejszy od C8 dlatego ja chcę wrócić do niej Pewnie przeżyję to jakoś - czy ja wiem czy ma mniejszą ładowność Według papierów ma. C8 ładuję w okolicach 700kg a ona jedzie jak solidny van. - komfort - jeśli jest na miechach wypas - to kwestia egzemplarza nieprzeciętność - niezaprzeczalnie - mniej spala ? hmmmm, podobno, ja nie zaważyłem Myślę, że ciut mniejszy, lżejszy i z odrobinę mniejszym motorem łyknie te 0,5-1 litra mniej a to już duża różnica - więcej na haku ? chyba w pionie, mój ma 100 kg C8 obecne ma 650kg niehamowana i bodajże 1375 z hamulcem a C4gp wyraźnie lepiej ale to jeszcze nic. Największa zaleta jest taka, że mógłbym wymienić kemping na taki 1000-1100 kg bez wchodzenia w DMC zestawu powyżej 3,5t. Obecnie mam 950kg żeby wraz z C8 spełnić ten warunek. A różnica pomiędzy moją obecną przyczepą a tymi 1000-1100 jest na bardzo duży plus dla tych drugich - chcesz MCP ? chcesz problemów i kłopotów ? oczywiście to Twój wybór, ale poczytaj o problemach z tym wynalazkiem (na forum Klubu Cytrynki) jeśli nie chcesz wachlować to tylko automat aisina AM6 Z tego co pobieżnie wyczytałem to nie jest problemem skrzynka, nie jest jej sterowanie a "jedynie" sprzęgło. Prawda to? Bo sprzęgło mógłbym przeboleć. Jakoś bardziej przeraża mnie nadwyrężanie automatu ciągnięciem kempingu. Bardzo bym prosił Cię o link do tej dyskusji PS. Mój jest do wzięcia, jest "wszystko mający" do tego bezwypadkowy i nie kręcony, ale nie jest w cenie AlleOTOmoto Niestety nie. Ja celuję w anglika, to warunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2016 Niestety nie. Ja celuję w anglika, to warunek. Możesz zrobić przekładkę jeszcze pewnie krocie na tym zarobisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Igorek Napisano 19 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2016 Zamieszkałem w UK, gdyby nie to, C8 byłaby jeszcze długo w rodzinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.