Greggp Posted June 18, 2016 Share Posted June 18, 2016 Podczas zapalenia łapie tak jakby się lekko zapowietrzal muszę po kręcić 2-3 sekundy dłużej niż zdrowy jtd, zawsze tak samo ciepły czy zimny, i nie ważne ile stoi czy to minuta czy dzień. Samochód jeździ nie kopci przyspiesza ale do normalnego 105 km to mu brakuje Podczas gwałtownego przyspieszania ma jakby chwilę przerwy ok 3000obr później normalnie jak na niego Nie mogę się połączyć FES em więc błędów nie znam ale będę próbował Miałem uszkodzony łącznik elastyczny przed turbo wymieniłem jest trochę lepiej Odpiecie przepływomierza nic nie zmienia Turbo swiszcze podczas przyspieszania nie znalazłem nieszczelności Przepływomierz po wyjęciu wygląda jak nowy zero kurzu, brudu itp chyba oryginalny Filtry olej zmienione Czy jest tam jakiś czujnik doładowania jakieś podciśnienia? Na co jeszcze zwrócić uwagę Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greggp Posted June 27, 2016 Author Share Posted June 27, 2016 Dzisiaj załatwiłem multiscan i udało mi się połączyć od strzału Błędów kupe ale po zgaszeniu nie było nowych zobaczę co wyskoczy jutro Jakie parametry silnika logować by sprawdzić jego kondycję i powyższe zachowanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greggp Posted June 28, 2016 Author Share Posted June 28, 2016 Wyczyścilem czujnik doładowania i przetrwa przed 3000tys obr zniknęła Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.