Skocz do zawartości

preróbka 1.8 na 1.8 VVT


bromba1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Wiem że dla wielu post wyda się smieszny ale proszę o radę.

Czy orientuje się ktoś w temacie przeróbki silnika 1.8 na 1.8 ze zmiennymi fazami rozrządu ?

Czy jest to wogóle wykonalne, a jeżeli tak, to jakie elementy kwalifikują się do wymiany - co za tym idzie jakie są koszty? Czy to jest tylko kwesta wariatora ajeżeli tak to czy wogóle możliwy jest jego montaż w standardowej głowicy, czy całą trzeba wymienić? Podobnie komputer-czy też musiałby być wymieniony?

Jeżeli ktoś dysponuje schematami, oraz katalogiem części do silników w obydwu wersjach, to czy mógłby mi je udostępnić?

Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Wiem że dla wielu post wyda się smieszny ale proszę o radę.

> Czy orientuje się ktoś w temacie przeróbki silnika 1.8 na 1.8 ze

> zmiennymi fazami rozrządu ?

> Czy jest to wogóle wykonalne, a jeżeli tak, to jakie elementy

> kwalifikują się do wymiany -

silnik napewno a nie wiem jak ze skrzynia rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda na to, że dół silnika jest inny niż w AR (tłoki, korbowód)

sam blok może być taki sam bo uszczelka pod głowicą identyko

na pewno jest też trochę inna głowica bo wariator na wałku musi się zmieścić

jakbyś więc chciał eksperymentować to do wymiany kpl. głowica + kolektor ssący + osprzęt z kompem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.