bromba1 Napisano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2006 Witam. Wiem że dla wielu post wyda się smieszny ale proszę o radę. Czy orientuje się ktoś w temacie przeróbki silnika 1.8 na 1.8 ze zmiennymi fazami rozrządu ? Czy jest to wogóle wykonalne, a jeżeli tak, to jakie elementy kwalifikują się do wymiany - co za tym idzie jakie są koszty? Czy to jest tylko kwesta wariatora ajeżeli tak to czy wogóle możliwy jest jego montaż w standardowej głowicy, czy całą trzeba wymienić? Podobnie komputer-czy też musiałby być wymieniony? Jeżeli ktoś dysponuje schematami, oraz katalogiem części do silników w obydwu wersjach, to czy mógłby mi je udostępnić? Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2006 > Witam. > Wiem że dla wielu post wyda się smieszny ale proszę o radę. > Czy orientuje się ktoś w temacie przeróbki silnika 1.8 na 1.8 ze > zmiennymi fazami rozrządu ? > Czy jest to wogóle wykonalne, a jeżeli tak, to jakie elementy > kwalifikują się do wymiany - silnik napewno a nie wiem jak ze skrzynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bromba1 Napisano 26 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2006 > silnik napewno a nie wiem jak ze skrzynia Dlaczego silnik? Przecież w zasadzie to te same motory z niewielką różnicą w głowicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kali33 Napisano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2006 > Dlaczego silnik? Przecież w zasadzie to te same motory z niewielką > różnicą w głowicy. porównaj sobie w eperze, ale podejrzewam że cała głowica do wymiany a komp. na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bromba1 Napisano 26 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2006 > porównaj sobie w eperze, A gdzie to mogę zdobyć? Macie może coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kali33 Napisano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2006 wygląda na to, że dół silnika jest inny niż w AR (tłoki, korbowód) sam blok może być taki sam bo uszczelka pod głowicą identyko na pewno jest też trochę inna głowica bo wariator na wałku musi się zmieścić jakbyś więc chciał eksperymentować to do wymiany kpl. głowica + kolektor ssący + osprzęt z kompem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bromba1 Napisano 12 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2006 gdzie można znaleźć te dane o obydwu silikach? Ma ktoś coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.