analyzer64 Napisano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 (edytowane) W piątek wziąłem służbową Astrę III, pod koniec pracy jak parkowałem, auto zaczęło pracować na 3 cylindrach. Na wolnych obrotach było słychać dziwne stukanie, trochę inne niż obrócona panewka. Dodatkowo w silniku panuje jakieś dziwne ciśnienie, które przy niewielkich obrotach wyrzuca bagnet, a po odkręceniu korka oleju czuć dziwny zapach - nie czuć płynem chłodniczym ani paliwem, tylko jakąś spalenizną, do tego jeszcze zaczęło kopcić na niebiesko Auto dziś pojechało do warsztatu i tak się zastanawiam co wyjdzie po zdjęciu głowicy. Gdzieś kiedyś obiło mi się o uszy, że w takim silniku pękł tłok. Samochód ma przejechane niewiele ponad 110kkm, do tej pory z silnikiem nic się nie działo. Edytowane 29 Sierpnia 2016 przez analyzer64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SebeKK Napisano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 Moze wyryskiwacz lał, zrobił dziurkeni dmucha do miski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 30 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 I się potwierdziło - pękł tłok Firma pewnie podejmie decyzję o wymianie tego wadliwego Zapytałem w jakim stanie był wtrysk na tym cylindrze, mają wziąć na stół cały komplet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.