Skocz do zawartości

Problemy z zapalaniem silnika 1.1


rglowa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam taki pewien problem. Otóż wczoraj przysadziłem firmówką w zaspe no i musiałem wymienić wentyl od chłodnicy. No wsio by było ok. Gdyby nie to, że zapalanie auto to jest teraz mordęga. Trza go dość długo kręcić. Strzela jak nie w wydech to w dolot. Na wyższych obrotach jest wszystko ok. Natomiast na niskich chwile pochodzi (nie ma reguły jaką chwile) i gaśnie.

Może ktoś z was miał taki problem... Ja obstawiam czujnik prędkości obrotowej i położenia wału korbowego.

Dodam, że jest to silnik 1.1 SPI.

Z góry dziękuje za wskazówki

Edit:

Ile może kosztować taki czujnik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli wentylator był do wymiany, to w 99% przypadkach ten czujnik

> również (kabel został załmany przy samej wtyczce)....cena to ok.

> 60zł.

No wkońcu miałem czas to oglądnąć. I chciałem napisać moje spotrzeżenia, że kabel jest załamany, zaglądam na kącik a tu kolega mnie wyprzedził. Przynajmniej teraz jestem pewny, że to jest wadą na 100%.

Dzięki i pozdro

oczywiści 20.GIF dla Ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.