AKuba Napisano 17 Maja 2006 Udostępnij Napisano 17 Maja 2006 Czy spotkał się ktoś ze zjawiskiem niskiej (na czerwonym polu) gęstości elektrolitu i całkiem sprawnym kreceniu rozrusznikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
autocomp Napisano 17 Maja 2006 Udostępnij Napisano 17 Maja 2006 > Czy spotkał się ktoś ze zjawiskiem niskiej (na czerwonym polu) > gęstości elektrolitu i całkiem sprawnym kreceniu rozrusznikiem? W jakiej temperaturze mierzyłeś gęstość? Może dobrze kręcić przy braku kompresji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donelvis Napisano 17 Maja 2006 Udostępnij Napisano 17 Maja 2006 ja nie mam wskaźnika gestosci elektrolitu, ale powiem ci ze jezdzilem pare miesiecy na bardzo niskim stanie elektrolitu i caly czas działał dobrze, pozniej dolalem destylowanej wody do odpowiedniego poziomu i dziala do dzis (zimą kreci dobrze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AKuba Napisano 18 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2006 Mierzyłem w temp ok. 15 C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
autocomp Napisano 18 Maja 2006 Udostępnij Napisano 18 Maja 2006 > Mierzyłem w temp ok. 15 C. To całkiem w porządku. Jak jest z napięciem w czasie rozruchu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AKuba Napisano 19 Maja 2006 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2006 Na starym akum spadało do 6V (w przypadku kiedy nie chciał kręcić) a do 10 gdy kręcił. Nie mierzyłem spadku na nowym akumulatorze, ale na tym nowym zawsze kręci i zapala. Zmierzę na nowym spadek napięcia i podam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.