Skocz do zawartości

Auto gasnie z zalozonym wezykiem czujnika przepl. paliwa


monitor123

Rekomendowane odpowiedzi

witam Sznowni Koledzy.

Mam nie lada problem wASO co jestem za kazdym razem mowili , ze to cos innego. Osttnim razem malo niw kazaki wymienic ECE. Po wczortajszej wizycie powiedzieli, ze korpus przepustnicy padniety i jest do wymiany. Objawy sa takie, ze po nagrzaniu silnika auto gasnie na wolnych obrotach. Egzaminer nie wykazal .zadnych bledow. Serwisant sciagnal wezyk podcisnienia idacy od kolektora do czujnika przeplywu paliwa znajdujacego sie bliski zlacza wtryskiwaczy tuz przy chlodnicy. Ale ja nie jestem przekonany co do tej usterki. Jesli mozecie to prosze o pomoc co zrobic, kazda sugestia sie liczy. Palio 1.6 16V 1998r. LPG. Acha silnik gasnie na wolnych obr. na sazie i na benzynie a ze sciagnietym wezykiem jest ok. Pozdrawiam confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam Sznowni Koledzy.

> Mam nie lada problem wASO co jestem za kazdym razem mowili , ze to

> cos innego. Osttnim razem malo niw kazaki wymienic ECE. Po

> wczortajszej wizycie powiedzieli, ze korpus przepustnicy

> padniety i jest do wymiany. Objawy sa takie, ze po nagrzaniu

> silnika auto gasnie na wolnych obrotach. Egzaminer nie wykazal

> .zadnych bledow. Serwisant sciagnal wezyk podcisnienia idacy

> od kolektora do czujnika przeplywu paliwa znajdujacego sie

> bliski zlacza wtryskiwaczy tuz przy chlodnicy. Ale ja nie jestem

> przekonany co do tej usterki. Jesli mozecie to prosze o pomoc co

> zrobic, kazda sugestia sie liczy. Palio 1.6 16V 1998r. LPG. Acha

> silnik gasnie na wolnych obr. na sazie i na benzynie a ze

> sciagnietym wezykiem jest ok. Pozdrawiam

z tego co rozumiem to sciagna wezyk z regulkatora cisnienia paliwa w listwie wtryskowej. a sprawdzali cisnienie paliwa? moze pompa paliwa jest slaba i nie podaje odpowiedniego cisnienia z tego co wiem to w 1.6 ma byc 0,3 +- 0,005MPa . przyczyna moze byc tez ten wlasnie regulator cisnienia. moglby to tez byc silnik krokowy albo czujnik cisnienia bezwzglednego ale mysle ze sprawdzono to na poczatku.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam Sznowni Koledzy.

> Mam nie lada problem wASO co jestem za kazdym razem mowili , ze to

> cos innego. Osttnim razem malo niw kazaki wymienic ECE. Po

> wczortajszej wizycie powiedzieli, ze korpus przepustnicy

> padniety i jest do wymiany. Objawy sa takie, ze po nagrzaniu

> silnika auto gasnie na wolnych obrotach. Egzaminer nie wykazal

> .zadnych bledow. Serwisant sciagnal wezyk podcisnienia idacy

> od kolektora do czujnika przeplywu paliwa znajdujacego sie

> bliski zlacza wtryskiwaczy tuz przy chlodnicy. Ale ja nie jestem

> przekonany co do tej usterki. Jesli mozecie to prosze o pomoc co

> zrobic, kazda sugestia sie liczy. Palio 1.6 16V 1998r. LPG. Acha

> silnik gasnie na wolnych obr. na sazie i na benzynie a ze

> sciagnietym wezykiem jest ok. Pozdrawiam

Nie wiem jak masz zainstalowaną instalację LPG , ale czasami instalują w dolocie klapkę-bezpiecznik. Jej działanie ma polegać na tym że przy wystrzale zamyka się chroniąc filtr powietrza, a ciśnienie uchodzi przez gumowy pierścień obudowy klapki. Jeżeli ta klapka blokowała by się na wolnych obrotach to moze silnikowi brakować powietrza do pracy. Jeżeli ściągniesz wężyk to robisz lewe powietrze i silnik zaczyna pracować.

No chyba że to tylko krokowiec jest przyblokowany i nie umie utrzymać obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z tego co rozumiem to sciagna wezyk z regulkatora cisnienia paliwa w

> listwie wtryskowej. a sprawdzali cisnienie paliwa? moze pompa

> paliwa jest slaba i nie podaje odpowiedniego cisnienia z tego co

> wiem to w 1.6 ma byc 0,3 +- 0,005MPa . przyczyna moze byc tez

> ten wlasnie regulator cisnienia. moglby to tez byc silnik

> krokowy albo czujnik cisnienia bezwzglednego ale mysle ze

> sprawdzono to na poczatku.

> pozdrawiam

Witam.

Serdeczne dzieki za podpowiedz. Nie sprawdzali cisnienia paliwa. Sprawdzili sonde lambda, czuj polozenia przepustnicy. silnik krokowy, czuj temp. pow i plynu chlodzacego. Serwisant powiedzial ze kat rozwarcia przepustnicy jest zly ? i trzeba wymienic przepustnice malo nie zemdlalem cena nowej to ok. 800zł w ASO Fiat. Nie wiem co robic bo usluga wykonana zaplacona i dalej nic. Pozdrawiam Marek K. confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem jak masz zainstalowaną instalację LPG , ale czasami

> instalują w dolocie klapkę-bezpiecznik. Jej działanie ma polegać

> na tym że przy wystrzale zamyka się chroniąc filtr powietrza, a

> ciśnienie uchodzi przez gumowy pierścień obudowy klapki. Jeżeli

> ta klapka blokowała by się na wolnych obrotach to moze silnikowi

> brakować powietrza do pracy. Jeżeli ściągniesz wężyk to robisz

> lewe powietrze i silnik zaczyna pracować.

> No chyba że to tylko krokowiec jest przyblokowany i nie umie utrzymać

> obrotów.

Witam

Dzieki za odpowiedz. problem polega na tym, ze kapka bezpieczenstwa jest zamontowana na obudowie filtra powietrza i wyglada ok. silnik krokowy sprawdzony jest nowy chodzi dobrze.

Serwisant stwierdzil, ze za duzo paliwa a zamalo powietrza sciagnal wezyk z czujnika cisnienia paliwa na listwie wtryskiwaczy i powiedzial ze zepsuty zespol przepustnicy ? Sam nie wiem co robic jezdze z tym wezykiem zdjetym obroty ok nie zgasl ani razu tylko boje sie ze bedzie palil 20l na 100km albo cos sie innego zepsuje.

Pozdrawiam. Liczac na dalsza pomoc Mare K. Bielsko boje_sie.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Dzieki za odpowiedz. problem polega na tym, ze kapka bezpieczenstwa

> jest zamontowana na obudowie filtra powietrza i wyglada ok.

> silnik krokowy sprawdzony jest nowy chodzi dobrze.

> Serwisant stwierdzil, ze za duzo paliwa a zamalo powietrza sciagnal

> wezyk z czujnika cisnienia paliwa na listwie wtryskiwaczy i

> powiedzial ze zepsuty zespol przepustnicy ? Sam nie wiem co

> robic jezdze z tym wezykiem zdjetym obroty ok nie zgasl ani razu

> tylko boje sie ze bedzie palil 20l na 100km albo cos sie innego

> zepsuje.

> Pozdrawiam. Liczac na dalsza pomoc Mare K. Bielsko

przecież piszesz że na gazie też nie trzyma wolnych obrotów, a IMHO w tym wypadku regulator ciśnienia benzyny nie ma z tym nic wspólnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przecież piszesz że na gazie też nie trzyma wolnych obrotów, a IMHO w

> tym wypadku regulator ciśnienia benzyny nie ma z tym nic

> wspólnego

Hej.

Przepraszam za pewna niespojnosc i chaotyczne pisanie ale rece mi opadaja od coraz to gorszych wiadomosci po wizytach w ASO.

Nie dopisalem, ze obroty na benzynie i na gazie faluja sa za niskie ok 550 na min oraz czesto gasnie ale z zalozonym wezykiem z kolektora do czujnika cisnienia paliw zamontowanym na listwie wtryskiwaczy. Przepraszam za niescislosc. Kiedy wezyk serwisant zdjal z krocca przy kolektorze auto idzie ok ale chyba nie tak ma byc wiec nie wiem co robic. czy jezdzic z tym zdjetym wezykiem i jakie to moze miec skutki w przyszlosci na silnik. Prosze o wyrozumialosc pozdrawiam Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej.

> Przepraszam za pewna niespojnosc i chaotyczne pisanie ale rece mi

> opadaja od coraz to gorszych wiadomosci po wizytach w ASO.

> Nie dopisalem, ze obroty na benzynie i na gazie faluja sa za niskie

> ok 550 na min oraz czesto gasnie ale z zalozonym wezykiem z

> kolektora do czujnika cisnienia paliw zamontowanym na listwie

> wtryskiwaczy. Przepraszam za niescislosc. Kiedy wezyk serwisant

> zdjal z krocca przy kolektorze auto idzie ok ale chyba nie tak

> ma byc wiec nie wiem co robic. czy jezdzic z tym zdjetym

> wezykiem i jakie to moze miec skutki w przyszlosci na silnik.

> Prosze o wyrozumialosc pozdrawiam Marek

Jak na mój gust na 95% brudna przepustnica i kanał krokowca. Ściągnąć dolot przy samej przepusnicy, odkręcic krokowca dobrym torxem, przy okazji wymienic śrubki od krokowca na normalne. Pędzelkiem umyć benzyną ekstrakcyjną i przedmuchać sprężonym powietrzem, poskładac i powinno działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

> Jak na mój gust na 95% brudna przepustnica i kanał krokowca. Ściągnąć

> dolot przy samej przepusnicy, odkręcic krokowca dobrym torxem,

> przy okazji wymienic śrubki od krokowca na normalne. Pędzelkiem

> umyć benzyną ekstrakcyjną i przedmuchać sprężonym powietrzem,

> poskładac i powinno działać.

Witam.

Zrobilem jak poleciles. Dzieki bardzo. Pomoglo wezyk zalozylem tam gdzie ma byc. Ale jest jeszcze maly problem auto najczesciej przy hamowaniu silnikiem gasnie albo po przejsciu na niskie obroty.

Pozdrawiam raz jeszcze dziekuje. Hej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Zrobilem jak poleciles. Dzieki bardzo. Pomoglo wezyk zalozylem tam

> gdzie ma byc. Ale jest jeszcze maly problem auto najczesciej

> przy hamowaniu silnikiem gasnie albo po przejsciu na niskie

> obroty.

> Pozdrawiam raz jeszcze dziekuje. Hej.

Znalazlem przyczyne.

Wadliwa kostka czujnika polozenia przepustnicy. W ASO zaczelismy kablami krecic i raz bylo 0, za chwie 1.2 pozniej 2.3 itp. Pomogla wymiana uczciwy serwisant. Poprzedni radzil wymienic caly ECU drobiaz w Fiat ASO regenerowany ok 1200zl,

Pozdrwaiam wszystkich a szczegolnie tych ktorzy swoja wiedza wspomogli mnie i nie wydalem niepotrzebnie mase forsy Ciao.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.