Skocz do zawartości

Do gaz-owników


Kross

Rekomendowane odpowiedzi

Jak to jest w zagazowanej 900-ce na wtrysku (instalka z kompem)?

Przełączanie gaz-Pb automat oczywiście, ale ręcznie też można w czasie jazdy?

Bo gadając z pewnym kolesiem,

powiedział mi, że: Jak jest automat to automat i nic w kabinie niema (ręczny przełącznik, wskaźnik ilości gazu w zbiorniku).

Ja mu na to: a skąd byś wiedział ile zostało gazu lub na jakim paliwie jedziesz? Chociaż jakaś kontrolka na pewno jest.

Jak to jest? Nikt niewie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak to jest w zagazowanej 900-ce na wtrysku (instalka z kompem)?

> Przełączanie gaz-Pb automat oczywiście, ale ręcznie też można w

> czasie jazdy?

> Bo gadając z pewnym kolesiem,

> powiedział mi, że: Jak jest automat to automat i nic w kabinie niema

> (ręczny przełącznik, wskaźnik ilości gazu w zbiorniku).

> Ja mu na to: a skąd byś wiedział ile zostało gazu lub na jakim

> paliwie jedziesz? Chociaż jakaś kontrolka na pewno jest.

> Jak to jest? Nikt niewie?

Ja mam przełącznik z kontrolką i mogę przełaczać w czasie jazdy z gazu na PB i odwrotnie

wskaznika ilości gazu nie mam bo przy tak małej butli(28l) zle wskazuje...mam wskaznik na zbiorniku zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak to jest??

ja mam inst z kompe, przelancza sie przy okreslonej il obrotow! ale

1) moge odpalic na gazie (awaryjnie)

2) moge jezdzci an PB

3) moge sam sobie przelanczac automat /PB i odwrotnie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1) moge odpalic na gazie (awaryjnie)

Dlaczego awaryjnie?! czy na codzień nie można jeździć tak że cały czas sie uruchamia i jeździ tylko na gazie?!

Bo ja ostatnio cały czas tak robie (jest ciepło), czy przez to może cos sie zrąbać?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlaczego awaryjnie?! czy na codzień nie można jeździć tak że cały

> czas sie uruchamia i jeździ tylko na gazie?!

> Bo ja ostatnio cały czas tak robie (jest ciepło), czy przez to może

> cos sie zrąbać?!

moge! ale w instrukcji nazywa sie to odpalanie awaryjne!

a calosc polega na pamietaniu przez komputer od gazu na czym został odpalony. i np jak odpale go na gazie to i zgasze na gazie to nastepone odpalanie bedzie domyslnie na gazie! chyba ze orzed odpalaniem pstrykne pstryczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> moge! ale w instrukcji nazywa sie to odpalanie awaryjne!

> a calosc polega na pamietaniu przez komputer od gazu na czym został

> odpalony. i np jak odpale go na gazie to i zgasze na gazie to

> nastepone odpalanie bedzie domyslnie na gazie! chyba ze orzed

> odpalaniem pstrykne pstryczek.

Czyli ogólnie mówiąc, nie powinienem nic zrabać jezdząc tylko na gazie?!

Ja mam też trzy opcje:

1) uruchamiam na Pb i jezdze na PB

2) uruchamiam na PB a powyżej 3tyś obr. przełancza sie automatycznie na LPG

3) uruchamiam i jezdze na LPG

Na benzynie od jakiegoś czasu nie jeździ mi za dobrze, ma kiepski "dół", szarpie, a na wolnych obrotach ma około 500rpm, na gazie jest dobrze crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mam inst z kompe, przelancza sie przy okreslonej il obrotow! ale

> 1) moge odpalic na gazie (awaryjnie)

> 2) moge jezdzci an PB

> 3) moge sam sobie przelanczac automat /PB i odwrotnie!

mam tak samo, przy czym awaryjne polega u mnie na tym, że trzeba przytrzymać pstryczek i wg. mechaniora nie należy z tego korzystać za często 270751858-jezyk.gif (start z gazu, a nie z pb95)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.