Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

początek mojego audio, Pioneer4800vs.JVC-KDG521

Featured Replies

Napisano

siema!

zabieram sie powoli do zmieniania fabrycznego nagłośnienia w Lanosie, gdzie nagłośnienia praktycznie ma w serii;P

Mam dylemat, a jestem jeszcze zielony w doświadczenia audio, mam więc przedział cenowy ok.600zł. na radyjko

Pioneer Deh p 4800

vs.JVC kdg 521

Te dwa radia mam na oku. Pioneer lepszy?JVC za tą samą cenę ma pilocik i winde. Technicznie nie wiem które gra lepiej, chłopaki doradzcie z łaski swej, może jakies sugestie dot. radia i głośników? jestem otwarty piwo.gifhmm.gifMysle o Power Bassie Pbck6, może jakies lepsze..?

z góry dzięki!

Napisano

> siema!

> zabieram sie powoli do zmieniania fabrycznego nagłośnienia w Lanosie,

> gdzie nagłośnienia praktycznie ma w serii;P

> Mam dylemat, a jestem jeszcze zielony w doświadczenia audio, mam więc

> przedział cenowy ok.600zł. na radyjko

> Pioneer Deh p 4800

> vs.JVC kdg 521

> Te dwa radia mam na oku. Pioneer lepszy?JVC za tą samą cenę ma

> pilocik i winde. Technicznie nie wiem które gra lepiej, chłopaki

> doradzcie z łaski swej, może jakies sugestie dot. radia i

> głośników? jestem otwarty Mysle o Power Bassie Pbck6, może

> jakies lepsze..?

> z góry dzięki!

to radio jest OK

Napisano

> to radio jest OK

Rozumiem, że Alpine to Alpine ale czy warto kupować najniższy model tej firmy i to dużo powyżej 500 PLN? IMHO nie warto - dokładając choćby 50 PLN można mieć już niezłego Pionka, Kenwooda czy Clariona.

Napisano
  • Autor