mike Napisano 20 Września 2006 Udostępnij Napisano 20 Września 2006 niż w faq ukazujące prace przy czyszczeniu erg oraz regenerację/czyszczenie przepływki? Proszę o podesłanie. [email protected] dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tarlaf Napisano 22 Września 2006 Udostępnij Napisano 22 Września 2006 > niż w faq ukazujące prace przy czyszczeniu erg oraz > regenerację/czyszczenie przepływki? W kwestii EGRu dla wersji multidżeckich 16V (126/140/150) wyglądało to tak dziesiątką znów dziesiątką czynastką odkręcenie krzemowej tajwańszczyzny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woyt Napisano 23 Września 2006 Udostępnij Napisano 23 Września 2006 super dokładnie, czy dla wersji benzynowej (np 2.4) procedura wygląda podobnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike Napisano 23 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Września 2006 > W kwestii EGRu dla wersji multidżeckich 16V (126/140/150) wyglądało > to tak > dziesiątką > znów dziesiątką > czynastką > odkręcenie krzemowej tajwańszczyzny Dzięki wielkie - myślę że dla 8v będzie wyglądało podobnie - ale sprawdzimy. Mówi się, że dynamika poczyszczeniu erg ulega poprawie w niektórych prypadkach. Proszę o wrażenia osób które to zrobiły i miały takie odczucie. Co do przepływki- podobno czyszczenie nic nie daje. Czy to prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike Napisano 26 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2006 kilkadziesiąt chwil męczarni - klucze powyginane zawór nieodkręcony - musze po Pudziana zadzwonić z dobrymi kluczami. W 8 zaworówce wygląda on troszke inaczej niż mjecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike Napisano 26 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2006 > kilkadziesiąt chwil męczarni - klucze powyginane zawór nieodkręcony - > musze po Pudziana zadzwonić z dobrymi kluczami. > W 8 zaworówce wygląda on troszke inaczej niż mjecie. Ha a w serwisie chcą za czyszczenie 150zeta. Troche dużo mnie się wydaje jak na pół godziny roboty. (chyba że się mylę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duke Napisano 26 Września 2006 Udostępnij Napisano 26 Września 2006 a ktorych srub ci sie nie udalo odkrecic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
multiwagon Napisano 26 Września 2006 Udostępnij Napisano 26 Września 2006 Czy w zwykłym JTD 115 tez należy w/w zawór czyścic i czym to najlepiej wyczyśćić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike Napisano 27 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2006 > a ktorych srub ci sie nie udalo odkrecic? Imbusowych - klucze nie były markowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duke Napisano 27 Września 2006 Udostępnij Napisano 27 Września 2006 > Imbusowych - klucze nie były markowe. imo wazniejszy jest dobor dlugosci; najlepiej odkreca sie to zestawem gdzie sa koncowki i grzechotka (mala) na koniec, w castoramie sprzedaja takie z cienka przedluzka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
duke Napisano 27 Września 2006 Udostępnij Napisano 27 Września 2006 ja mam 115 i nalezy; czysci sie to szmatka i jakims preparatem do dolotow lub beznyna ekstrakcyjna; ogolnie jest tam najczarniejsza sadza jaka w zyciu widzialem jak sie nie czysci to wlazi kanalem EGR do kanalu dolotowego (za przepustnica) i zaczyna go zaslepiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike Napisano 1 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2006 > imo wazniejszy jest dobor dlugosci; najlepiej odkreca sie to zestawem > gdzie sa koncowki i grzechotka (mala) na koniec, w castoramie > sprzedaja takie z cienka przedluzka niestety takowej nie mialem z zwykłe imbusy z przedłużka zmieniły kształt. Poza tym jestem po dłuższej trasie autkiem i odkręcanie teraz nie ma sensu ;-). Można pozbyć się tego syfu jadąc kilkaset km 180 - 200 - ;-). teraz auto nabrało wigoru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.