cieyo Napisano 22 Września 2006 Udostępnij Napisano 22 Września 2006 No i robię SWAPa. Mam już silnik C16NZ kupiony od kumpla za No i teraz przekładka. Etzold pisze, że silnik można wyjąc tylko górą - a ja chcę go wytargać dołem - da się? I druge pytanko - czy komp sterujący ECU będzie taki sam? bo nie zamierzam innego zakładać. No i kolektor dolotowy z wtryskami będzie pasował? Mechanicznie tak - ale czy parametrami będzie ok? Na co zwrócić uwagę przy wymianie - jakieś sugestie i porady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woziu Napisano 22 Września 2006 Udostępnij Napisano 22 Września 2006 > No i robię SWAPa. > Mam już silnik C16NZ kupiony od kumpla za > No i teraz przekładka. Etzold pisze, że silnik można wyjąc tylko górą > - a ja chcę go wytargać dołem - da się? > I druge pytanko - czy komp sterujący ECU będzie taki sam? bo nie > zamierzam innego zakładać. > No i kolektor dolotowy z wtryskami będzie pasował? Mechanicznie tak - > ale czy parametrami będzie ok? > Na co zwrócić uwagę przy wymianie - jakieś sugestie i porady? Dołem też wyciągniesz ale razem z wózkiem i skrzynią biegów ławiej chyba górą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrystianJaworzno Napisano 22 Września 2006 Udostępnij Napisano 22 Września 2006 Podepne się pod temat bo nie chce zakładac kolejnego. Również myślę o Swapie i mam pytanie mam asterke na jednopunkcie zagazowana i będe prawdopodobnie zakładał silnik na wielopunkcie czy ktoś sie orientuje jak to później z gazm tzn chodzi mi o koszta przerobienia instali LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.