Christofek Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 Witam , jaki wpływ na spalanie gazu pod obciazeniem ma "śrubka" od regulacji obrotów jałowych na parowniku. I czy delikatnie odkrecenie tej "srubki" w celu niewielkiego wzbogacenia bedzie mialo niekorzystny wplyw na spalanie właśnie w czasie jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Christofek Napisano 6 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2006 ???, nikt nie wie czy wzbogacenie mieszanki na biegu jalowym ma wplyw na spalanie podczas jazdy pod obciązeniem ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
padi666 Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > Witam , jaki wpływ na spalanie gazu pod obciazeniem ma "śrubka" od > regulacji obrotów jałowych na parowniku. I czy delikatnie > odkrecenie tej "srubki" w celu niewielkiego wzbogacenia bedzie > mialo niekorzystny wplyw na spalanie właśnie w czasie jazdy? nie jestem specem, ale na 99% nie będzie mieć wpływu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > Witam , jaki wpływ na spalanie gazu pod obciazeniem ma "śrubka" od > regulacji obrotów jałowych na parowniku. I czy delikatnie > odkrecenie tej "srubki" w celu niewielkiego wzbogacenia bedzie > mialo niekorzystny wplyw na spalanie właśnie w czasie jazdy? Wpływ pomijalny gdyz wydatek gazu z obejścia jest mizerny w stosunku do tego z zaworu membranowego. Poza tym nad dawką gazu na koncu i tak czuwa elektronika korblując silnikiem krokowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.