chevy Napisano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2005 Mam pytanko... Nabylem jakis czas temu sruby zabezpieczajace do Fiata. Maja dlugosc samego gwintu 22mm. Musze teraz dokupic jeszcze 12szt normalnych. Problem w tym, ze nie ma mniejszych niz 26mm. Czy te 4mm zrobi roznice i nie beda o cos zahaczac wewnatrz piasty/bebna Dodam, ze sruby po wlozeniu we felge dosc mocno wystaja (te 22mm). Jutro zmierze dokladnie ile. PS. Czy ewentualnie ktos z Poznania mialby 12szt normalnych srub do alu. M12, gwint 1.25, dlugosc gwintu 22mm, stozek, na klucz 17? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2005 Jak beda za dlugie to moga o zaciski hamulców z przodu obcierac , dlatego po przykreceniu felgi warto zakrecic kolem na sucho czyli reka bez ruszania samochodem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 1 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2005 > Jak beda za dlugie to moga o zaciski hamulców z przodu obcierac , > dlatego po przykreceniu felgi warto zakrecic kolem na sucho czyli reka bez ruszania samochodem . zaciski przeciez sa na tarczy po zewnetrznej czesci, a sruby po wewnetrznej. chyba, ze chodzilo Ci o szczeki w bebnach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 3 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2005 teraz dokladniej... mam 4 sruby zabezpieczajace i 4 normalne. wszytsko na klucz 19. jak widac no foto roznia sie one stozkami. i teram mam pytanie - ktore stozki sa lepsze dla rozstawu 4x100? te wieksze, czy mniejsze? GLOWNE PYTANIE: sruby po wlozeniu do felgi wystaja jakies 14-15mm, czyli tyle zostaje do wkrecenia w piaste. one maja dlugosc gwintu (podawane na pudelku zabezpieczajacyhc 22mm) a ja mierzylem to maja 20mm. W sprzedazy sa tylko o dl.26mm - CZY BEDA PASOWAC? nie beda obcieralo o cos wewnatrz tarczy, bebna? Jakby ktos przy okazji jakis robot mogl zmierzyc ile wystaja jego sruby, bylbym wdzieczny. dodam, ze nie moge uzyc srub pywajacych, bo otwory do srub mam bardzo waskie i po prostu nie wchodza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
map69 Napisano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2005 >W sprzedazy sa tylko o dl.26mm - CZY BEDA PASOWAC? nie beda > obcieralo o cos wewnatrz tarczy, bebna? Ja mam przy aluskach śruby L=31mm i nic nie haczy. Stożek i łeb mają takie jak Twoje, kupowałem je u Fiata (Lineaccessori). Zanim je wkręciłen też miałem takie wątpliwości jak Ty. Pozdrawiam, map69 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 4 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2005 > Ja mam przy aluskach śruby L=31mm i nic nie haczy. > Stożek i łeb mają takie jak Twoje, kupowałem je u Fiata > (Lineaccessori). Zanim je wkręciłen też miałem takie wątpliwości > jak Ty. > Pozdrawiam, > map69 podales dlugosc samego gintu, czy calej sruby? i masz te z duzym stozkiem, czy mniejszym? foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
map69 Napisano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2005 > podales dlugosc samego gintu, czy calej sruby? Długość gwintu, podana także na opakowaniu od śrub. > i masz te z duzym stozkiem, czy mniejszym? foto Piszę o śrubach zabezpieczajacych czyli takich jak na górze foto, z większym stożkiem i nietypowym łbem. Dodam jeszcze, że nie mam żadnych dystansów. Felgi WSK Gorzyce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 5 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2005 > Długość gwintu, podana także na opakowaniu od śrub. > Piszę o śrubach zabezpieczajacych czyli takich jak na górze foto, z > większym stożkiem i nietypowym łbem. > Dodam jeszcze, że nie mam żadnych dystansów. > Felgi WSK Gorzyce. dzieki... srubki juz do mnie jada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kucolek Napisano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2005 > teraz dokladniej... > mam 4 sruby zabezpieczajace i 4 normalne. wszytsko na klucz 19. > jak widac no foto roznia sie one stozkami. i teram mam pytanie - > ktore stozki sa lepsze dla rozstawu 4x100? te wieksze, czy > mniejsze? ta druga sruba nie przykreciłbym alusa ..... bo sa do stalowych po drugie zalezy od czego masz alusy 4x100 bo jezeli oplowskie to bedzie stozek jezeli VW to niestety kula ...... a to juz wogole lipton wyobrazasz sobie takie połaczenie ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kucolek Napisano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2005 > Jak beda za dlugie to moga o zaciski hamulców z przodu obcierac , o jakie zaciski ???? odkrecałes kiedys koło z przodu ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kucolek Napisano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2005 > chyba, ze chodzilo Ci o szczeki w bebnach. ale to nie z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 5 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2005 > ta druga sruba nie przykreciłbym alusa ..... bo sa do stalowych tak wlasnie mi sie wydawalo. > po drugie zalezy od czego masz alusy 4x100 > bo jezeli oplowskie to bedzie stozek > jezeli VW to niestety kula ...... > a to juz wogole lipton wyobrazasz sobie takie połaczenie ???? wlasnie nie wiem od czego sa te alu. kupilem na gieldzie z rozstawem 4x100 i nie wiem w jakim biegaly. poprzednio w toledo mialem stozki i bylo ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kucolek Napisano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2005 > tak wlasnie mi sie wydawalo. > wlasnie nie wiem od czego sa te alu. kupilem na gieldzie z rozstawem > 4x100 i nie wiem w jakim biegaly. poprzednio w toledo mialem > stozki i bylo ok. to lepiej zobacz ...... bo sruby juz jada .... a i moze pozostałe bedziesz musiał kupic ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 5 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2005 > to lepiej zobacz ...... bo sruby juz jada .... > a i moze pozostałe bedziesz musiał kupic ..... wlasnie te pozostale jada... zabezpieczajace juz mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kucolek Napisano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2005 > wlasnie te pozostale jada... > zabezpieczajace juz mam ale nadal nie wiesz jaki masz otwor pod srube w alusie a probowałes przykrecac 4x100 na 4x98 bez pływajacych ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 5 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2005 > ale nadal nie wiesz jaki masz otwor pod srube w alusie > a probowałes przykrecac 4x100 na 4x98 bez pływajacych ???? tak, probowalem. przychwycilem tylko srubami do stalowek. spokojnie sie dalo... mimo, ze pierscienia nie mialem. nie jezdzilem na tym, to byla przymiarka Walciu podobno tak jezdzie 2 czy 3 sezon i nic sie nie dzieje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelrylko Napisano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2005 > tak, probowalem. przychwycilem tylko srubami do stalowek. spokojnie > sie dalo... mimo, ze pierscienia nie mialem. > nie jezdzilem na tym, to byla przymiarka > Walciu podobno tak jezdzie 2 czy 3 sezon i nic sie nie dzieje... spoko Chevy! Moje OZ Neptune też są 4x100. Przykręciłem je śrubkami od Poloneza (oczywiście do alufelg z dużym stożkiem) i nic do tej pory się nie dzieje złego ani z piastą ani z felgą a mam tak już trzeci rok. Z pracy jeżdże A4 więc przy dużych prędkościach też jest wypróbowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.