David111 Napisano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2006 czyli tak zeby ustawic rozrzad: znaczek zaznaczony czerwona strzalka ustawiam na kreske z wartoscia 0 nastepnie odslaniam okienko i patrze czy znaczek na kole walka rozrzadu pokrywa sie z wglebieniem zaznaczonym zielona strzalka. jezeli tak sciagam obudowe odkrecam to kolo zdejmuje obudowe, sciagam pasek klinowy, luzuje napinacz paska rozrzadu sciagam go i zakladam nowy. no i palec rozdzielacza musi byc ustawiony na pierwszy cylinder czy ja dobrze to rozumiem czy jakos inaczej bo szczerze to sie troche zgubilem, potrzebuje jednego normalnego opisu :-) ale jeszcze pytanie, co sie stanie jezeli przy zdjetym pasku obrucimy kolko rozrzadu o jeden pelny obrut - czy zmieni sie polozenie palca rozdzielacza?? bo pamietajcie ze ja oprucz paska zdejmuje rowniez walek caly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ajni Napisano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2006 > czyli tak zeby ustawic rozrzad: > znaczek zaznaczony czerwona strzalka > ustawiam na kreske z wartoscia 0 > nastepnie odslaniam okienko > i patrze czy znaczek na kole walka rozrzadu pokrywa sie z wglebieniem > zaznaczonym zielona strzalka. > jezeli tak sciagam obudowe odkrecam to kolo > zdejmuje obudowe, sciagam pasek klinowy, luzuje napinacz paska > rozrzadu sciagam go i zakladam nowy. > no i palec rozdzielacza musi byc ustawiony na pierwszy cylinder > czy ja dobrze to rozumiem czy jakos inaczej bo szczerze to sie troche > zgubilem, potrzebuje jednego normalnego opisu :-) > ale jeszcze pytanie, co sie stanie jezeli przy zdjetym pasku obrucimy > kolko rozrzadu o jeden pelny obrut - czy zmieni sie polozenie > palca rozdzielacza?? bo pamietajcie ze ja oprucz paska zdejmuje > rowniez walek caly Znak na kole pasowym i te 3 znaki na obudowie (dokładnie 0) zgrywasz ze sobą 1 tłok powinien być w górnym martwym. 0,5,10 to kąt wyprzedzenia wału do ustawienia zapłonu. Pompa wodna nie jest istotna natomiast na wałku niepamiętam, ale chyba jest kropka nabita na kole pasowym od wewnętrznej strony silnika i ustawia się na równo z powierzchnią przylgi uszczelki. Wałek możesz kręcić ile chcesz (aparat jest napędzany z wałka?) wszystko jest w przełożeniu 1:1. Najlepiej ustaw tak żebyś miał jakiś punk odniesienia na wale a na wałki możesz sobie zrobić rysę np. śrubokrętem do swojego odniesienia. Nie pamiętam dokładnie jak jest ze znakami bo mi sie miesza z golfem 2. Aha coś ci rzyga ten silnik, chyba uszczelka pod klawiaturą jak myśle, jak ściągniesz rozrząd umyj to żeby na pasek się nie dostało, u mnie pasek był mokry z oleju ale na szczęście nic się nie stało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
David111 Napisano 6 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2006 a czy to jest kolo pasowe czy dopiero pod nim jest kolo pasowe, czyli trzeba zdjac to zeby widziec to odpowiednie ktore ustawiamy szczerze mowiac to albo ja jestem za glupi albo kazdy pisze inaczej bo caly czas nie mam pojecia jak ustawic ten rozrzad a olej mi dalej cieknie ciurkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ajni Napisano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2006 > a czy to jest kolo pasowe czy dopiero pod nim jest kolo pasowe, czyli > trzeba zdjac to zeby widziec to odpowiednie ktore ustawiamy > szczerze mowiac to albo ja jestem za glupi albo kazdy pisze inaczej > bo caly czas nie mam pojecia jak ustawic ten rozrzad a olej mi > dalej cieknie ciurkiem. Hmm powiem szczerze że nie wiem, powiedzmy że masz teraz dobrze ustawiony to rysujesz swoje znaki śrubokrętem i potem ustawiasz na te co narysowałeś i ma być. Najlepsze wyjście jak nie ma znaków albo są ale nie da się wprost ustawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAROxUNO Napisano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2006 Może to ci pomoże: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JAROxUNO Napisano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2006 > a czy to jest kolo pasowe czy dopiero pod nim jest kolo pasowe, czyli > trzeba zdjac to zeby widziec to odpowiednie ktore ustawiamy > szczerze mowiac to albo ja jestem za glupi albo kazdy pisze inaczej > bo caly czas nie mam pojecia jak ustawic ten rozrzad a olej mi > dalej cieknie ciurkiem. A ten znak na kole pasowym jest do ustawiania zapłonu. Druga częśc jest na plastikowej osłonie 0 5 10. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.