dareq_ Napisano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2006 jakim cudem to nie wiem ale linka poszla w miejscu jak wychodzi z pancertzyka i idzie do suwaka od cieple/zimne pytanie moje jest takie ... czy bede mogl wymienic ta linke nie sciagajac calej deski ? tzn czy bezproblemowo podejde tam od strony komora silnika czy nie bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariopoznan Napisano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2006 niestety musisz zdjac calosc, nie jest tak duzo roboty,ostatnio wyciaglem caly ten bajzel i zamontowalem spowrotem w ciut ponad godzine. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareq_ Napisano 14 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2006 > niestety musisz zdjac calosc, nie jest tak duzo roboty,ostatnio > wyciaglem caly ten bajzel i zamontowalem spowrotem w ciut ponad > godzine. myslalem ze obejdzie sie bez tego ja to sie obawiam ze jak sciagne deche to juz nie zaloze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CGsejacz Napisano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2006 > jakim cudem to nie wiem ale linka poszla w miejscu jak wychodzi z > pancertzyka i idzie do suwaka od cieple/zimne > pytanie moje jest takie ... > czy bede mogl wymienic ta linke nie sciagajac calej deski ? > tzn czy bezproblemowo podejde tam od strony komora silnika > czy nie bardzo nie da rady, trzeba sciagac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mariopoznan Napisano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2006 > myslalem ze obejdzie sie bez tego > ja to sie obawiam ze jak sciagne deche to juz nie zaloze why??? odkrecasz najpier te imbusy (2 pod zaslepka przy zegarku i reszta na kokpicie - lacznie chyba 5) pozniej odkrecasz 4 sruby przy suwakach. otwierasz maske,wyjmujesz akumulator, odkrecasz i demontujesz te wygluszenia, odkrecasz cale to kuretwo ogrzewania od budy, odpinasz nagrzewnice a pozniej juz pozostaje ci zabawa z odpinaniem wiazki, trudno wyciagnac cale to ustrojstwo bo przeszkadzaja ramiona wycieraczek, no i puszka od filtra powietrza (w agencie przynajmiej) ale zdemontujesz i dasz rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dareq_ Napisano 14 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2006 > why??? odkrecasz najpier te imbusy (2 pod zaslepka przy zegarku i > reszta na kokpicie - lacznie chyba 5) > pozniej odkrecasz 4 sruby przy suwakach. otwierasz maske,wyjmujesz > akumulator, odkrecasz i demontujesz te wygluszenia, odkrecasz > cale to kuretwo ogrzewania od budy, odpinasz nagrzewnice a > pozniej juz pozostaje ci zabawa z odpinaniem wiazki, trudno > wyciagnac cale to ustrojstwo bo przeszkadzaja ramiona > wycieraczek, no i puszka od filtra powietrza (w agencie > przynajmiej) ale zdemontujesz i dasz rade e to pryszcz w takim razie a wczesniej mialem na mysli ze trzeba bedzie rozebrac caly kokpit w takim razie zakuie sobie linke i sie pobawie w wolny dzien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.