kondrak134 Napisano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2006 Czesc, w piatek zawiodł mnie alternator pod Warszawą przed Legiobowem. Zataszczylem auto do pobliskiego ASO Opla i tam sie okazalo ze alterator ktory mialem poszedl do Bozi. Nowy 2000zł ... LOL jak uslyszalem to padlem. Regeneracja starego 900zł. Dzień dobry, ja poprosze 10 szt. Okazalo sie, że ten co mialem to Dalco (francuskie guwno jak wszystko tej narodowości) a ja kupilem na allegro Bosha i tam nie zgadzaly się rowki paska klinowego. No ale nie ważne, już działa. Moje pytanko .... mechanik zauwazyl, ze mam wyciek spok rozrzadu. Cieknie olej. Powiedzial, ze mam pasek w oleju i moze pasc w kazdej chwili. Instalka nowego z wszystkimi gadzetami napinacze, rolki itp, 800zł. Dodam, że mam znajomka co caly motor moze mi sprowadzic za 1500zł. Pytam z ciekawości. Czy mechanior stara się mnie na kase naciagnać czy rzeczywiscie pasek jest w oleju i moze w kazdej chwili paść ?? Coś w to nie wierzę bo musialby byc chyba w kompieli olejowej ) Proszę o opinie. Jeździc dopuki pasek nie strzeli i zamontowac nowy motor, czy bawic sie z paskami. Dodam, ze jak nie zaloze calego zestawu, nie mam gwarancji. Muszę zakupic caly zestaw. HELP! Dzieki/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pio83zba Napisano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2006 Jak pasek dostaje oleju to naprawdę może w każdej chwili nawalić. Ja w fordzie tak miałem, coprawda nie pękł, ale się obracał. Poprostu ząbki się oberwały. A co do kosztów to naprawdę wydają się być za wysokie. Ja osobiście wolałbym nie mieć gwarancji i sam sobie założyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
miller Napisano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2006 Mi po wymianie rozrządu i uszczelniaczy zaczęło cieknąć (na uszczelniaczu wałka rozrządu). Ciekło nawet mocno bo było sporo oleju pod samochodem, a mimo to pasek był suchy(nawet jakby miało coś na niego spaść to by odrzuciło) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lfn Napisano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2006 > A co do kosztów to naprawdę wydają > się być za wysokie. Ja osobiście wolałbym nie mieć gwarancji i > sam sobie założyć. 800 PLN za rozrząd do 16V to dużo? Jeśli na dobrych materiałach to cena wydaje się akurat ok.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.