Skocz do zawartości

Know How


dtech

Rekomendowane odpowiedzi

Moze sie komus przyda smile.gif

Mialem dziwny przypadek u siebie, jak sie delikatnie wciskalo pedal przyspieszenia to w zakresie obrotow 2tys 3,5 tys. strasznie szarpalo silnikiem.

Po ogromnej burzy mozgow zapadla decyzja zeby wymienic fitr paliwa i ewentualnie odpowietrzyc uklad paliwowy.

Po wymianie fitru ja rekka odjal wszystko wrocilo do normy.

A zeby nie bylo poprzedni mial przejechane jakies 20 tys wiec nie byl strasznie zameczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moze sie komus przyda

> Mialem dziwny przypadek u siebie, jak sie delikatnie wciskalo pedal

> przyspieszenia to w zakresie obrotow 2tys 3,5 tys. strasznie

> szarpalo silnikiem.

> Po ogromnej burzy mozgow zapadla decyzja zeby wymienic fitr paliwa i

> ewentualnie odpowietrzyc uklad paliwowy.

> Po wymianie fitru ja rekka odjal wszystko wrocilo do normy.

> A zeby nie bylo poprzedni mial przejechane jakies 20 tys wiec nie byl

> strasznie zameczony.

miałem kiedyś dokładnie taki sam problem, ale myślałem że to przypadek że po wymianie filterka było ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny efekt w TD i występuje tam jakby "dziura" w ciągu w okolicach 2000 obr/min. Przyczyną jest powietrze w paliwie, którego muszę pozbywać się tak co 2 dni. biglaugh.gif Normalnie rady na to nie ma i nie mogę znaleźć miejsca, gdzie wchodziłoby powietrze do układu. Sprawdziłem już, że na pewno nie przez połączenia na przewodach paliwowych w komorze silnika. hmm.gif Poszukiwania trwają nadal. spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.