Sw_irek Napisano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2007 e36 1.8 1993r problem tkwi w tym iz pod czas jazdy zerują się zegary na chwile po czym wszystko wraca do normy .. miał ktoś spotkał sie ktoś z czymś tym dodam iż servis nic nie znalazł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbek13 Napisano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2007 kiedys sie zdarzylo, ze po dluzszej jezdzie ok 2 godzinek na A4 zegary zaczely mi latac lewo prawo a ja ciagle jechalem z ta sama predkoscia. od predkosciomierzaz obrotomierza i temp chyba tez. po 2-3 sekundach powrocily na swoje miejsce, w drodze powrotnej nic sie nie dzialo, wogule tylko raz cos takiego mialem, nie wiem o co chodzilo, nigdzie z tym nie bylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzesioo Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 > e36 1.8 1993r problem tkwi w tym iz pod czas jazdy zerują się zegary > na chwile po czym wszystko wraca do normy .. miał ktoś spotkał > sie ktoś z czymś tym dodam iż servis nic nie znalazł witam ja mam dokładnie to samo zegary się zerują i znika wszystko po chwili pojawia się i zaświecają się kontrolki jak po ponownym uruchomieniu silnika. zdarza się to bez jakiej kolwiek zależności, nawet "pukanie" w deske ropzdzielczą nic nie pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzesioo Napisano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2007 dodam jeszcze że już tak jeżdże ponad rok i nic się nie dzieje. próbowałem się dowiadywac co to jest??? i usłyszałem że to może być od samodzielnego kasowania inspekcji, ale pojechałem z tym do serwisu i nie wykryli żadnego błędu, jednak drążyłem temat dalej i rozmawiałem z kim się tylko dało na ten temat. dowiedziałem się że jeżeli zgasną zegary i na wyświetlaczu pojawi się napis PPP to prawdopodobnie klęka jakiś chip w desce (ale wymiana całej deski i dostrojenie jej do auta jest ponoć tańsza od owego chipa) a jeżeli nic się nie pojawia to prawdopodobnie nie ma prawidłowego styku masy z deską rozdzielczą. postanowiłem to sprawdzić i udałem się do serwisu... po wielu próbach okazało się że wszystko jest OK?? dopiero nie dawno spotkałem takiego gościa, który przez kilka lat pracował w niemczech w fabryce BMW jako monter instalacji, nie chętnie ze mną rozmawiał ale dał mi do zrozumienia że przyczyn może być wiele, jedną z nich może być nieprawidłowy styk żarówki lub jakiejś ścieżki na lampie. po tym co mi powiedział oglądnąłem dokładnie wszystkie lampy i zauważyłem że w tylnej stoi woda!! nie wiele myśląc złapałem wiertełko i nawierciłem maleńki otworek na dolnym rogu lampy tak aby woda mogła swobodnie spłynąć. po zdemontowaniu lampy zauważyłem zaczątki rdzy na układzie płytki jeszcze tego nie oczyściłem ale jak to zrobie to napisze czy pomogło czy nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sw_irek Napisano 16 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2007 > jeszcze tego nie oczyściłem ale jak to zrobie to napisze czy > pomogło czy nie... będę oczekiwał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzesioo Napisano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2007 > będę oczekiwał po dokładnym oczyszczeniu ścieżek i wymianie żarówek spokuj aż do dziś po przejechaniu kilku metrów na zimnym silniku. raz opadły i potem już spokuj nie mam pojęcia co to może być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.