stant4 Napisano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2007 Niejestem z tego kącika ale mam problem z fiestą.W tamtym roku strzeliła uszczelka pod głowicą.mechanik wymieniłuszczelke przy okazji pierścienie i po roku znowu ser z oleju.Teraz twierdzi że uszczelka była dobra ale brak ciśnienia na drugim tłoku.zawory trzymią na tłoku tesz ,a gdzie ciśnienie.TWIERDZI że wałek rozrządu.CZEKAM na sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2007 Edit... bo słabo spojrzałem Możesz mieć wytartą krzywkę na wałku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stant4 Napisano 25 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2007 GŁOWICA planowana,też otym myślałem,ale wtedy by zawór wcześniej zamykał i ciśnienie powinno być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmvw3 Napisano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2007 jeśl ser z oleju to woda wali do niego a to wskazuje na uszczelkę... coś tutaj nie pasuje - brak ciśnienia na 2-gim cyl. - silnik pracuje nierówno? jesli nierówno to może być wałek, zawór / gniazdo - brak szybkiej wymiany gazów ale jesli chodzi równo to nie może to być wałek chyba, że stan uszczelki jest agonalny do tego stopnia, ze kompresja jest w układzie chłodzenia a ten wali w olej w 1.3 w pewnym okresie były wadliwe wałki wkładane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stant4 Napisano 26 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2007 Uazczelka wyglądała dobrze ,niebyła pęknieta,ale na trzech cylindrach powinien zapalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmvw3 Napisano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2007 > Uazczelka wyglądała dobrze ,niebyła pęknieta,ale na trzech cylindrach > powinien zapalić to trzeba pomierzyć wznios krzywek i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2007 > to trzeba pomierzyć wznios krzywek i tyle Myśle, że będzie to widac gołym okiem, jak któraś jest "fe" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stant4 Napisano 26 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2007 dziękuje za podpowiedzi,jak będe wiedział coś więcej to się odezwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2007 > dziękuje za podpowiedzi,jak będe wiedział coś więcej to się odezwie Czekamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stant4 Napisano 7 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > Czekamy Panowie jaka jest wysokość krzywki na nowym wałku rozrzondu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > Panowie jaka jest wysokość krzywki na nowym wałku rozrzondu Nie mam pojęcia - porównaj z pozostałymi - mało kiedy jest tak, że wszystkie w naraz się "kończą". Tylko pamiętaj, że wznios krzywek może się różnić ( zawory ssące - zawory wylotowe). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stant4 Napisano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 Dziś go przemierzyłem ,wałek jest mniejwięcej równy+-o.1mm różnicy.chyba mechanik chce mnie wyrolować.Zobacze co teraz powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.