Skocz do zawartości

dziwne ssanie..


tafit

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam samochod fiat uno z 93r wersja wloska gaznikowa z recznym ssaniem. problem polega na tym ze gdy zapalam silnik na pelnym ssaniu odpala normalnie ale po chwili pojawia sie delikatne przerywanie(zalewa go), wtedy zmniejszam ssanie i praca silnika unormuwóje sie, po chwili znowu zaczyna gasnac(za malo paliwa) to podciagam ssanie by ten nie zgasl... i tak w kolko manewruje ssaniem to podciagam to popuszczam w czym moze tkwic problem...??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam mam samochod fiat uno z 93r wersja wloska gaznikowa z recznym

> ssaniem. problem polega na tym ze gdy zapalam silnik na pelnym

> ssaniu odpala normalnie ale po chwili pojawia sie delikatne

> przerywanie(zalewa go), wtedy zmniejszam ssanie i praca silnika

> unorm u w ó je sie, po chwili znowu zaczyna gasnac(za malo paliwa)

> to podciagam ssanie by ten nie zgasl... i tak w kolko manewruje

> ssaniem to podciagam to popuszczam w czym moze tkwic

> problem...??

o bosz biglaugh.gif

to jest taki urok gaźnika biglaugh.gif

ja reguluje prace pedałem gazu biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam mam samochod fiat uno z 93r wersja wloska gaznikowa z recznym

> ssaniem. problem polega na tym ze gdy zapalam silnik na pelnym

> ssaniu odpala normalnie ale po chwili pojawia sie delikatne

> przerywanie(zalewa go), wtedy zmniejszam ssanie i praca silnika

> unormuwóje sie, po chwili znowu zaczyna gasnac(za malo paliwa)

> to podciagam ssanie by ten nie zgasl... i tak w kolko manewruje

> ssaniem to podciagam to popuszczam w czym moze tkwic

> problem...??

Ja przypuszczam że w braku powietrza

zmień filtr,

albo może masz pozatykane dysze? albo problem z poziomem paliwa w gaźniku

niewiem.gif nie wiem teoretyzuję próbując znaleźć rozwiązanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja przypuszczam że w braku powietrza

> zmień filtr,

> albo może masz pozatykane dysze? albo problem z poziomem paliwa w

> gaźniku

> nie wiem teoretyzuję próbując znaleźć rozwiązanie

kiedy próowalemwyczyscic dysze jedna z nich byla tak mocno przykrecona ze nie dalo sie jej odkrecic...:/ moze macie jakis sposob na czyszczenie dysz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kiedy próowalemwyczyscic dysze jedna z nich byla tak mocno

> przykrecona ze nie dalo sie jej odkrecic...:/ moze macie jakis

> sposob na czyszczenie dysz...

W uniaczu nie wiem czy można bo jest pasek, ale w silnikach gdzie był łańcuszek mechaniory dla szybkiego uzyskania efektu (np w trasie) polecali rozpędzenie samochodu na trzecim biegu po czym redukcja na dwójkę i puszczenie pedału sprzęgła bez dotykania pedału gazu. Podciśnienie wysysało brudy i kłaczki z dysz, był to sposób na tymczasem bo normalnego czyszczenia nic nie zastąpi zwłaszcza że przy okazji można sprawdzić ustawienia pływaka, wymienić dysze, zawory itd.

Można tez użyć dodatków do benzyny (ja stosowałem LiquiMoly) i pomagało.

hmm.gif zastanawiałem się jeszcze nad Twoim przypadkiem, z dolotem powietrza może być jeszcze taki problem że masz źle ustawione wolne obroty i całkiem zamknięte przepustnice, a ktoś kto ustawiał Tobie wolne obroty nie wymieniał uszczelek na osi przepustnicy i stąd bierze lewe powietrze. hmm.gif warto temu tez się przyjrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W uniaczu nie wiem czy można bo jest pasek, ale w silnikach gdzie był

> łańcuszek mechaniory dla szybkiego uzyskania efektu (np w

> trasie) polecali rozpędzenie samochodu na trzecim biegu po czym

> redukcja na dwójkę i puszczenie pedału sprzęgła bez dotykania

> pedału gazu. Podciśnienie wysysało brudy i kłaczki z dysz, był

> to sposób na tymczasem bo normalnego czyszczenia nic nie zastąpi

> zwłaszcza że przy okazji można sprawdzić ustawienia pływaka,

> wymienić dysze, zawory itd.

> Można tez użyć dodatków do benzyny (ja stosowałem LiquiMoly) i

> pomagało.

> zastanawiałem się jeszcze nad Twoim przypadkiem, z dolotem powietrza

> może być jeszcze taki problem że masz źle ustawione wolne obroty

> i całkiem zamknięte przepustnice, a ktoś kto ustawiał Tobie

> wolne obroty nie wymieniał uszczelek na osi przepustnicy i stąd

> bierze lewe powietrze. warto temu tez się przyjrzeć.

jakich uszczelek na osi przepustnicy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kiedy próowalemwyczyscic dysze jedna z nich byla tak mocno

> przykrecona ze nie dalo sie jej odkrecic...:/ moze macie jakis

> sposob na czyszczenie dysz...

Są środki w sprayu do czyszczenia gaźników np. firmy BOLL. Poszukaj w sklepach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.