tafit Napisano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2007 witam mam samochod fiat uno z 93r wersja wloska gaznikowa z recznym ssaniem. problem polega na tym ze gdy zapalam silnik na pelnym ssaniu odpala normalnie ale po chwili pojawia sie delikatne przerywanie(zalewa go), wtedy zmniejszam ssanie i praca silnika unormuwóje sie, po chwili znowu zaczyna gasnac(za malo paliwa) to podciagam ssanie by ten nie zgasl... i tak w kolko manewruje ssaniem to podciagam to popuszczam w czym moze tkwic problem...?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2007 > witam mam samochod fiat uno z 93r wersja wloska gaznikowa z recznym > ssaniem. problem polega na tym ze gdy zapalam silnik na pelnym > ssaniu odpala normalnie ale po chwili pojawia sie delikatne > przerywanie(zalewa go), wtedy zmniejszam ssanie i praca silnika > unorm u w ó je sie, po chwili znowu zaczyna gasnac(za malo paliwa) > to podciagam ssanie by ten nie zgasl... i tak w kolko manewruje > ssaniem to podciagam to popuszczam w czym moze tkwic > problem...?? o bosz to jest taki urok gaźnika ja reguluje prace pedałem gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2007 > witam mam samochod fiat uno z 93r wersja wloska gaznikowa z recznym > ssaniem. problem polega na tym ze gdy zapalam silnik na pelnym > ssaniu odpala normalnie ale po chwili pojawia sie delikatne > przerywanie(zalewa go), wtedy zmniejszam ssanie i praca silnika > unormuwóje sie, po chwili znowu zaczyna gasnac(za malo paliwa) > to podciagam ssanie by ten nie zgasl... i tak w kolko manewruje > ssaniem to podciagam to popuszczam w czym moze tkwic > problem...?? Ja przypuszczam że w braku powietrza zmień filtr, albo może masz pozatykane dysze? albo problem z poziomem paliwa w gaźniku nie wiem teoretyzuję próbując znaleźć rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tafit Napisano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2007 > Ja przypuszczam że w braku powietrza > zmień filtr, > albo może masz pozatykane dysze? albo problem z poziomem paliwa w > gaźniku > nie wiem teoretyzuję próbując znaleźć rozwiązanie kiedy próowalemwyczyscic dysze jedna z nich byla tak mocno przykrecona ze nie dalo sie jej odkrecic...:/ moze macie jakis sposob na czyszczenie dysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2007 > kiedy próowalemwyczyscic dysze jedna z nich byla tak mocno > przykrecona ze nie dalo sie jej odkrecic...:/ moze macie jakis > sposob na czyszczenie dysz... W uniaczu nie wiem czy można bo jest pasek, ale w silnikach gdzie był łańcuszek mechaniory dla szybkiego uzyskania efektu (np w trasie) polecali rozpędzenie samochodu na trzecim biegu po czym redukcja na dwójkę i puszczenie pedału sprzęgła bez dotykania pedału gazu. Podciśnienie wysysało brudy i kłaczki z dysz, był to sposób na tymczasem bo normalnego czyszczenia nic nie zastąpi zwłaszcza że przy okazji można sprawdzić ustawienia pływaka, wymienić dysze, zawory itd. Można tez użyć dodatków do benzyny (ja stosowałem LiquiMoly) i pomagało. zastanawiałem się jeszcze nad Twoim przypadkiem, z dolotem powietrza może być jeszcze taki problem że masz źle ustawione wolne obroty i całkiem zamknięte przepustnice, a ktoś kto ustawiał Tobie wolne obroty nie wymieniał uszczelek na osi przepustnicy i stąd bierze lewe powietrze. warto temu tez się przyjrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tafit Napisano 24 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2007 > W uniaczu nie wiem czy można bo jest pasek, ale w silnikach gdzie był > łańcuszek mechaniory dla szybkiego uzyskania efektu (np w > trasie) polecali rozpędzenie samochodu na trzecim biegu po czym > redukcja na dwójkę i puszczenie pedału sprzęgła bez dotykania > pedału gazu. Podciśnienie wysysało brudy i kłaczki z dysz, był > to sposób na tymczasem bo normalnego czyszczenia nic nie zastąpi > zwłaszcza że przy okazji można sprawdzić ustawienia pływaka, > wymienić dysze, zawory itd. > Można tez użyć dodatków do benzyny (ja stosowałem LiquiMoly) i > pomagało. > zastanawiałem się jeszcze nad Twoim przypadkiem, z dolotem powietrza > może być jeszcze taki problem że masz źle ustawione wolne obroty > i całkiem zamknięte przepustnice, a ktoś kto ustawiał Tobie > wolne obroty nie wymieniał uszczelek na osi przepustnicy i stąd > bierze lewe powietrze. warto temu tez się przyjrzeć. jakich uszczelek na osi przepustnicy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario375 Napisano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2007 > kiedy próowalemwyczyscic dysze jedna z nich byla tak mocno > przykrecona ze nie dalo sie jej odkrecic...:/ moze macie jakis > sposob na czyszczenie dysz... Są środki w sprayu do czyszczenia gaźników np. firmy BOLL. Poszukaj w sklepach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.