Sumik Napisano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2007 Od 2 lat robie doświadczenia z jakością paliwa i jego wpływem na prace silnika. Codziennie robie 100km na jednakowej trasie ON - paliwa ulepszone typu Verva są czystsze i powodują lepszą dynamikę jazdy po okolo 3-5 tankowaniach jak to sprawdzić ? zatankujcie sobie na prawie pusty bak zwykły ON i oceńcie po 30-40 km - nie odczułem różnic pomiędzy lepszymi paliwami czy shell czy orlen to to samo, a wszystko zależy od partii paliwa Dodatki do paliwa - STP do diesli jest genialnym środkiem po którym silnik wydaje sie mocniejszy, jest cichszy i minimalnie spada spalanie. Szkoda, że można go tylko raz na 5000 - mixol... wlewacie około 150-200ml na pełny bak przed tankowaniem i czujecie różnice w pracy silnika a i pompa na zimno nie hałasuje. Brat zajmuje się zawodowo nadzorem paliw w dużej firmie logistycznej i mówi że w związku z podniesieniem akcyzy na biopaliwa przeszli na czyste ON i zaczęli mieć problemy. Podobno ten lepszy ON jest za suchy i nie smaruje prawidłowo układu paliwowego w starych klekotach. - uszlachetniacze shell i innych firm... w sumie to nie wiem co one robią... może są po to żeby ON z lewych stacji nie zamarzał ? (parafina) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sumik Napisano 25 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2007 oj mało jest klekoczących Info dla każdego... czy klekoczącego czy benzyniaka... polecam w wolne zimowe wieczorki wyciągnąć i wyczyścić pompę paliwa ze zbiornika paliwa możecie robić zdjęcia tych kłaków co wyciągniecie... w ramach konkursu "przecież tankowałem dobra paliwo z dystrybutora na stacji X" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adrian_mce Napisano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2007 > możecie robić zdjęcia tych kłaków co wyciągniecie... w ramach > konkursu "przecież tankowałem dobra paliwo z dystrybutora na > stacji X" zeszłej zimy rozbierałem i było czysto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
palmer_SC Napisano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2007 > oj mało jest klekoczących Nio nie jest nas za wiele ale wkoncu mozemy sie poszczycic posiadaniem nie czesto spotykanego autka (bardziej czesto spotykanego autka z zadko spotykanym silnikiem Przychyle sie do wypowiedzi..dodatek STP to naprawde dobra rzecz..do swojego kropka jeszcze nie wlewalem ale to wkestia czasu.. A jaki stosujesz bo ich jest duzo..ten co czysci silnik,ten co niby ulepsza rope i autko ma "wieksza" moc i chyba jeszcze jest co usuwa wode?? ja kiedys mialem tez preparat ktory kupil mi tata w USA..tez bylo super ale w europie nigdy tego nie widzialem:( Apropo czyszczenia..polecam sprawdzic EGR(a najlepiej usunac..info-pytaj mnie albo kolegi szastana..autko naprawde zyskuje na mocy a mnie dymi..super sprawa pozbyc sie tego) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZCZURS Napisano 25 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2007 > Od 2 lat robie doświadczenia z jakością paliwa i jego wpływem na > prace silnika. > Codziennie robie 100km na jednakowej trasie > ON > - paliwa ulepszone typu Verva są czystsze i powodują lepszą dynamikę > jazdy po okolo 3-5 tankowaniach > jak to sprawdzić ? zatankujcie sobie na prawie pusty bak zwykły ON i > oceńcie po 30-40 km > - nie odczułem różnic pomiędzy lepszymi paliwami czy shell czy orlen do tych samych wniosków doszedłem! > to to samo, a wszystko zależy od partii paliwa > Dodatki do paliwa > - STP do diesli jest genialnym środkiem po którym silnik wydaje sie > mocniejszy, jest cichszy i minimalnie spada spalanie. Szkoda, że > można go tylko raz na 5000 Raz do roku dodaje ale bardziej dla profilaktyki. > - mixol... wlewacie około 150-200ml na pełny bak przed tankowaniem i To akurat jest bardzo miłe dla pompy paliwowej. Ja staram sie co drugie tankowanie 200ml wlać i uważam ze kultura pracy klekota zmienia sie diametralnie. Może wynika to z tego że pompa paliwowa ma gęstrze paliwko a co za tym idzie to i kompresja w pompie (czyt. ciśnienie) Te ostatnie wnioski to moja własna analogia a czy to ma swoje potwierdzenie w nauce To byłem ja... Jarząbek Wacław > czujecie różnice w pracy silnika a i pompa na zimno nie > hałasuje. > Brat zajmuje się zawodowo nadzorem paliw w dużej firmie logistycznej > i mówi że w związku z podniesieniem akcyzy na biopaliwa przeszli > na czyste ON i zaczęli mieć problemy. Podobno ten lepszy ON jest > za suchy i nie smaruje prawidłowo układu paliwowego w starych > klekotach. > - uszlachetniacze shell i innych firm... w sumie to nie wiem co one > robią... może są po to żeby ON z lewych stacji nie zamarzał ? > (parafina) Sam sie nad tym zastanawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2007 > zeszłej zimy rozbierałem i było czysto wiesz,nie bez powodu na olej napędowy mowi się "gnojówka" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZCZURS Napisano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2007 > zeszłej zimy rozbierałem i było czysto Po co wyjmowałeś bak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sumik Napisano 29 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > A jaki stosujesz bo ich jest duzo..ten co czysci silnik,ten co niby > ulepsza rope i autko ma "wieksza" moc i chyba jeszcze jest co > usuwa wode?? STP do diesli.. kolor opakowania niebieski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.