jaraspe Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 Witam! Mam pytanie, mianowicie chciałbym przeczyścić przepustnicę i silniczek krokowy w autku. W związku z czym, czy przed wykręceniem tych elementów powinienem rozłączyć klemy akumulatora czy też mogę bezkarnie je wykręcić i wypiąć z układu oraz proszę jednocześnie Was o jakieś wskazówki i rady czy ewentualny późniejszy montaż wymaga wykonania dodatkowych czynności tj. reset itp. ? Za wszelkie podpowiedzi serdecznie dziękuję. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlods Napisano 27 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2005 > Witam! Mam pytanie, mianowicie chciałbym przeczyścić przepustnicę i > silniczek krokowy w autku. Witam!!! Akumulatora nie trzeba odłączać. Silniczek krokowy: odłączamy złączkę elktr., wykręcamy dwa wkręty mocujące (trudny dostęp - rozwiązanie:kombinerki, b.krótki ew. wygięty wkrętak krzyżowy). Wyjmujemy silniczek z zaworkiem (nie zgubić uszczelki o-ring). Zaworek silniczka czyścimy benzyną ekstr. Sprawdzamy, czy zaworek gładko przesuwa się w prowadnicy. Przy montażu zaworek lekko wysuwamy, aby dopasował się w gnieździe. O żadnym resecie po montażu nic mi nie wiadomo. Przepustnicy nie robiłem Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
artix Napisano 28 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2005 Dokladnie zrob tak jak opisal to wlod... Bardzo wazne jest by przy skladaniu czop silniczka byl wysuniety a nie schowany ..... Przy wysunietym nastapi bardzo szybka adaptacja , przy schowanym .... roznie to bywa - sprawdzone Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.