Skocz do zawartości

Broblemy na benzynie Super na gazie


mieszko1978

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mialem problemy podczas jazdy - szarpało mi autkiem podczas jazdy na gazie. Wymieniłem świece, zmieniłem olej filtr gazu oleju powietrza (mechanik wymieniał) gość podkręcił troche obroty i chodził jak złoto FULL WYPAS

-ALE po jakimś czasie zauważyłem że mam problemy z zapalaniem jak już zapaliłem to szybko 2500 obrotów i przechodził na GAZ i byłok OK. Ale jak już podczas jazdy przełączałem na benzyne to gasł z miejsca. Pojechałem do gościa zmienił filtr paliwa i podkręcił obroty że przy zapalniu z miejsca przechodzi na gaz - samochód troche wyje na luzie więc pewnie więcej pali a pozarym wku....wia mnie to. Gość bredził coś silniczku krokowym i o 500zł frown.gifza naprawe I CO WY NA TO Jestem z krakowa może jakiś fachura z okolicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje jak wyżej, po kolei:

1. sprawdzić, czy wężyk jest cały i czy zamocowany dobrze przy gaźniku i regulatorze. Przy okazji czy wszystkie wężyki są ok.

2. odczepić wężyk od gaźnika i ustami dmuchnąć i zassać powietrze - powinny się obroty zmienić.

3. Jak się nie zmienią - regulator do wymiany - ok160zł, (ew. zatkać tymczasowo wężyk) jak się zmienią poszukac czy nie łąpie gdzieś fałszywego powietrza do gaźnika, np ze wspomagania hamulców.

4 sprawdzić zapłon - dla gazu powinien być nieco szybszy bo się wolniej spala, dlatego jeśli ustawimy dla gazu, to benzynka może kiepsko chodzić, szczególnie na zimno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Proponuje jak wyżej, po kolei:

> 1. sprawdzić, czy wężyk jest cały i czy zamocowany dobrze przy

> gaźniku i regulatorze. Przy okazji czy wszystkie wężyki są ok.

> 2. odczepić wężyk od gaźnika i ustami dmuchnąć i zassać ...

> fałszywego powietrza do gaźnika,

Pewnie ma to znaczenia że samochód nie ma gaźnika jest na wtrysku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Proponuje jak wyżej, po kolei:

> 1. sprawdzić, czy wężyk jest cały i czy zamocowany dobrze przy

> gaźniku i regulatorze. Przy okazji czy wszystkie wężyki są ok.

> 2. odczepić wężyk od gaźnika i ustami dmuchnąć i zassać powietrze -

> powinny się obroty zmienić.

> 3. Jak się nie zmienią - regulator do wymiany - ok160zł, (ew. zatkać

> tymczasowo wężyk) jak się zmienią poszukac czy nie łąpie gdzieś

> fałszywego powietrza do gaźnika, np ze wspomagania hamulców.

> 4 sprawdzić zapłon - dla gazu powinien być nieco szybszy bo się

> wolniej spala, dlatego jeśli ustawimy dla gazu, to benzynka może

> kiepsko chodzić, szczególnie na zimno.

160 zł za regulator ??

to troche dużo ja dałem 45zł

w serwisie chciel 180

60 za diagnostykę

70 za regulator

50 za robocizne

a ja zmieniłem za free czas pracy 30 min na pierwsze robieranir rozdzielacz 15 min dla wygi w rozdzielaczu sam grzebałem chyba z 4 razy mam doświadczenie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzednie miałem na wtrysku i była tylko benzyna, walnięty regulator powodował złe przyśpieszenie i problemy na wolnych obrotach, a jeszcze gorzej było jak wężyk spadł, wtedy dopiero obroty szalały. Nie zdążyłem wymienić bo autko ukradli ale gościu w warsztacie zaślepił wężyk i ustawił obroty na zablokowanym regulatorze. Z cenami się zgodze, troche czasu minęło jak go potrzebowałem a teraz mam dobry. Obecne na gazie chodzi cichutko i równiutko, na benzynie zimne niestety słabe i szarpie, ale właściwie odpalam i jeżdżę tylko na gazie, z wyjątkiem dojazdów do stacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.