sstaszewski Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 Pewnie pytanie jest dla Was totalnie lamerskie ale nurtuje mnie jedna rzecz... Od kilku dni auto przy skręcie w lewo wytawało jakieś dziwne stuki i zgrzyty, które przestawały się pojawiać podczas jazdy prosto. No i to jakoś mi strasznie nie przeszkadzało... Ale dzisiaj jadę sobie A4 do Krakowa i nagle podczas wybrzedzania ciężarówki zaczęło w przodzie bardzo szybko coś stukać i pojawiły sie drgania, które przeniosły się dość szybko na kierownicę - po prostu cała podskakiwała, a przy próbie skrętu za wszelką cenę wracała do pozycji powodującej ruch prosto. Cały czas też coś tam tarło i stukało... Zjechałem pierwszym z brzegu zjazdem i znalazłem warsztat ze stacją diagnostyczną. Diagnosta pomęczył autko na tej swojej aparaturze, wlazł pod spód ale nic nie znalazł [oprócz tego, że łożyska kazał wymienić]. Dopiero na przejażdżce pokazałem mu o co biega. trochę pojeździł i stwierdził, że to przegub. Troche poszukałem na forum na ten temat, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje wątpliwości... Ile w ogóle jest tych przegubów?? Przeczytałem, że są jakieś wewnętrzne [przy skrzyni biegów] i zewnętrzne.. które odpowiadają za te stuki i drgania?? i teraz - czy wymieniać tylko jeden czy lepiej od razu komplet - bo zakładam, że jeśli są przy kołach to raczej są 2... Jakie są konsekwencje jazdy z niesprawnym przegubem??? Pozdrawiam!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iii Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 Są dwa zewnętrzne i dwa wewnętrzne. Tłucze się zewnętrzny i go wymień bo staniesz na drodze. Przegub 418 363 za 108zł. z osłoną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sstaszewski Napisano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 > Są dwa zewnętrzne i dwa wewnętrzne. > Tłucze się zewnętrzny i go wymień bo staniesz na drodze. > Przegub 418 363 za 108zł. z osłoną. Dzięki !!! A wymieniać tylko 1 czy od razu oba?? hmmm... machaniory w serwisie [autoryzowany serwis Bosch] mówili mi, że jeden kosztuje 60 PLN... to to będzie jakaś podróba?? pozdrówka!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturreduno Napisano 24 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2007 > Dzięki !!! > A wymieniać tylko 1 czy od razu oba?? > hmmm... machaniory w serwisie [autoryzowany serwis Bosch] mówili mi, > że jeden kosztuje 60 PLN... to to będzie jakaś podróba?? > pozdrówka!! Wymien narazie jeden. Ten, który jest do wymiany. Dugi moze byc calkiem sprawny, apo co pchac sie w koszta ? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heniek_ Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 podczepie sie :-) :-) czy do mojego una z 1992 roku 1.1 na gazniku bedzie pasowal taki przegub? http://moto.allegro.pl/item169666328_przegub_fiat_uno.html w miare tanio i dobry sklep 3 lata temu byl maly dzwon, uniacz na prostej zaczal stukac, przegub zostal jakos inaczej (nie znam sie) ustawiony i stuka tylko przy skrecaniu, koszt nie taki duzy wiec po co sie z tym meczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.