Skocz do zawartości

Silniczek krokowy poraz milionowy:) Problem z dzialaniem:(


kazik13

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!! i na sam poczatek przepraszam ze poraz milionowy poruszam ten temat ale w tym poscie bedzie zawarte w sumie kilka tematow zwiazanych z powyzszym silniczkiem. Pierwsze dlaczego to sie zwie silniczek krokowy a ma tylko dwa zaciski i wedlum mnie jest to zwykly siczniczek komutatorowy z magnesami trwalymi zasilany pradem stalym:) Ale to najmniej wazne:) Wiec problem tkwil ze jak zapalilem mojego Uniaka (1.0 ies monojet) to silnik pracowal na bardzo wolnych obrotach pozniej schodzil do bardzo niskich az gasl po ponownym zapaleniu bylo wszystko oki. Wiec mysle sobie ze to wina silniczka rozebralme przeczyscilem przesmarowalem i zlozylem. SKUTEK. silnik jak jest zimny owszem pieknie ladnie ma 1,1tys obr ale jak sie zagrzeje ni cholery nie spada ponizej tej wartosci wiec teraz moje wolne obroty to 1,1-1,2 tys:(:( Pytanko co skopalem?? wedlug mnie nie ma tam co skopac bo do silniczka dochodza dwa para zaciskow zasilajacych no i jeszcze dwa przewody jednen do styku ktory znajduje sie w slimacznicy a drugi na moje oko jest niewykorzystywany. Prosze o pomoc i rade co skopalem:):) Z gory dzieki wielkie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.