Skocz do zawartości

jak wyregulowac ssanie


tafit

Rekomendowane odpowiedzi

witam. jak w temacie... mianowicie jak mam to zrobic? czy sa jakies srubki na gaźniku do jakies regulacji? czy linke bardziej podciągnąc?... bylem wczoraj u mechanika który wyregulował mi skład mieszanki ustawil przyśpieszenie zapłonu i takie tam drobne rzeczy... silnik na wolnych obrotach pracuje jak zegarek, natomiast problem pojawia sie jak jest zimny silnik i musze zaciągnąc ssanie.(uno 1000 fire, gaźnik) zaciagam ssanie, uniak odpala i go dusi, silnik nie pracuje równo, trzesie, i gaśnie. jak moge sie z tym uporac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam. jak w temacie... mianowicie jak mam to zrobic? czy sa jakies

> srubki na gaźniku do jakies regulacji? czy linke bardziej

> podciągnąc?... bylem wczoraj u mechanika który wyregulował mi

> skład mieszanki ustawil przyśpieszenie zapłonu i takie tam

> drobne rzeczy... silnik na wolnych obrotach pracuje jak zegarek,

> natomiast problem pojawia sie jak jest zimny silnik i musze

> zaciągnąc ssanie.(uno 1000 fire, gaźnik) zaciagam ssanie, uniak

> odpala i go dusi, silnik nie pracuje równo, trzesie, i gaśnie.

> jak moge sie z tym uporac?

Regulacji praktycznie nie ma. Czyli popuszczasz śrubę od linki ssania koło gaźnika w kabinie masz ssanie wyłączone ciągniesz dźwigienkę od ssania żeby było wyłączone w gaźniku i zakręcasz i tyle. Ja podejrzewam zatkaną dyszę rozruchową. A jak na ciepłym silniku zaciągniesz ssanie to obroty podnoszą się normalnie czy też go dławi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gdzie jest dysza rozruchowa?

> na cieplym silniku jak zaciagne ssanie to obroy wzrastaja.

Właśnie nie mogę sobie przypomnieć jak to wygląda w gaźniku, a po schemacie mało widzę. Któryś z elementów 10-12 bo nie mam pojęcia co jest co. 7 to zawór iglicowy, 9 dysza główna. Rozruchową chyba widać zawar po ściągnięciu filtra od samej góry, u mnie się nie dokręcała do samego korpusu tylko troszkę wystawała (chyba stożek na dyszy wcześniej siadał w gnieździe).

278623004-ga%BCnikweberuno2.jpg

Aha i obejrzyj bardzo dokładnie dyszę, raz kumplowi czyściłem gaźnik w motocyklu yamaha, bo go dławiło, 3 razy rozbierałem i nic. Wszystkie dysze przedmuchiwane i nic, za 4 razem wszystkie dysze przeczyściłem końskim włosem i okazało się że jakiś syfek był mimo że gołym okiem było widać przelot. Poskładałem i nie ten silnik. (tylko drutem nie czyść, ani podobnymi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.