Skocz do zawartości

Gdzie znajduje się śruba regulacji dawki paliwa(AISAN)


Kuken

Rekomendowane odpowiedzi

> Jak w temacie.Gdzie znajduje sie ta śrubka i jak prawidłowo

> wyregulować dawkę paliwa w AISANie.Przy okazji może ktoś wie

> jak wyregulować cały gaźniczek prawidłowo

Witam smile.gif hmmm regulować dawke paliwa ... w Aisanie jest to dość trudne do wykonania bo gdy silnik przekroczy temp. 15 st to regulacja skaładu mieszanki odbywa się samoczynnie poprzez dodawanie odpowiedniej ilości powietrza przez silnik krokowy do układu głuwnego lub układu biegu jałowego. Regulacja Aisana sprowadza się do kilku czynności... Aby to zrobić niestety albo i stety jest potrzebny obrotek bez tego na ucho bedzie bardzoooo cięzko. W pierwszej kolejności należy ostawić przyśpieszony bieg jałowy na 1850obr i do tego ustawienia wyregulować czujnik zamknięcia przepustnicy, następnie nalezy zmniejszyć przyśpieszony bieg jałowy do 1550-1650 i podłaczyć spowrotem korektor biegu jałowego i ustawić bieg jałowy na poziomie 1100-1200obr. Dobrym zabiegiem jest zlikwidowanie zbiornika powietrza dodatkowego i zaślepienie krućca przy samym gaźniku, nalezy to wykonać bardzo starannie i dokładnie bo mogą być jajca w przeciwnym wypadku. A wracając do śruby regulacji składu mieszanki to znajduje się ona po prawej stronie gaźnika i jest zaślepiona kapturkiem, bardzo ciężko się do niej dostać o reglacji już nie wspomne . Potrzeba do tego zabiegu albo bardzo krótki lub giety śrubokręt. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam hmmm regulować dawke paliwa ... w Aisanie jest to dość trudne

> do wykonania bo gdy silnik przekroczy temp. 15 st to regulacja

> skaładu mieszanki odbywa się samoczynnie poprzez dodawanie

> odpowiedniej ilości powietrza przez silnik krokowy do układu

> głuwnego lub układu biegu jałowego. Regulacja Aisana sprowadza

> się do kilku czynności... Aby to zrobić niestety albo i stety

> jest potrzebny obrotek bez tego na ucho bedzie bardzoooo cięzko.

> W pierwszej kolejności należy ostawić przyśpieszony bieg jałowy

> na 1850obr i do tego ustawienia wyregulować czujnik zamknięcia

> przepustnicy, następnie nalezy zmniejszyć przyśpieszony bieg

> jałowy do 1550-1650 i podłaczyć spowrotem korektor biegu

> jałowego i ustawić bieg jałowy na poziomie 1100-1200obr. Dobrym

> zabiegiem jest zlikwidowanie zbiornika powietrza dodatkowego i

> zaślepienie krućca przy samym gaźniku, nalezy to wykonać bardzo

> starannie i dokładnie bo mogą być jajca w przeciwnym wypadku. A

> wracając do śruby regulacji składu mieszanki to znajduje się ona

> po prawej stronie gaźnika i jest zaślepiona kapturkiem, bardzo

> ciężko się do niej dostać o reglacji już nie wspomne . Potrzeba

> do tego zabiegu albo bardzo krótki lub giety śrubokręt.

> Pozdrawiam

Hmm no to będą niezłe jajca.Bo mój agent ma takie objawy,że podczas jazy lubi czasem poszarpać,czasem nawet strzeli w tłumikczasmi po wciśnięciu gazu do oporu troszkę sie przydławi,i troche dużo pali-w mieście ok.10 litrów sick.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hmm no to będą niezłe jajca.Bo mój agent ma takie objawy,że podczas

> jazy lubi czasem poszarpać,czasem nawet strzeli w tłumikczasmi

> po wciśnięciu gazu do oporu troszkę sie przydławi,i troche dużo

> pali-w mieście ok.10 litrów

to z doświadczenia jak tym pokręcisz to nic dobrego z tego nie bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak w temacie.Gdzie znajduje sie ta śrubka i jak prawidłowo

> wyregulować dawkę paliwa w AISANie.Przy okazji może ktoś wie

> jak wyregulować cały gaźniczek prawidłowo

Witam.

Bez analizatora spalin nie ustawisz składy mieszanki. Trzeba podłączyć analizator przed kata (jest przy sondzie taka zaślepka/śruba) i odłączyć sondę (wtedy nie działa zawór powietrza dodatkowego). Wartość CO przed katem powinna wynosić 2-3%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Bez analizatora spalin nie ustawisz składy mieszanki. Trzeba

> podłączyć analizator przed kata (jest przy sondzie taka

> zaślepka/śruba) i odłączyć sondę (wtedy nie działa zawór

> powietrza dodatkowego). Wartość CO przed katem powinna wynosić

> 2-3%.

O cholerka sick.gifWięc nie wyreguluje go jak zwykły gaźnik(na słuch grinser006.gif)I tak muszę coś wykombinować żeby przestał się piorun przydławiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.