Skocz do zawartości

Wałek i nie tylko - pytanie


Rekomendowane odpowiedzi

No więc tak ...

Ostatnia krzywka na wałku jest mocno wytarta bo magistrala nie domagała i na zimnym oleju przez kilka sekund nie podawała oleju. Magista wymieniona ale...

1. Czy warto regenerować wałek, czy nie jest to zalecane ?

2. Czy przy okazji wymienić rozrząd czy nie ma sensu (przej. 20 kkm)?

3. Silnik cyka jak zegarek (też na gorącym), czy może byt to wina wytartej krzywki czy raczej popychacze?

4. Jeśli to popychacze to czy wymieniać wszystkie czy tylko zużyte?

i ostatnie

5. Czy można tak jeździć czy niezwłocznie robić ten rozrząd (krzywka wytarta ok 3 mm w najgorszym miejscu)

Silnik pracuje bardzo równo, ale wydaje mi się że jest trochę słabszy.

Bardzo proszę o porady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. Czy warto regenerować wałek, czy nie jest to zalecane ?

jedni mowia ze warto inni ze nie. daj do regeneracji i sprzedaj padake.

> 2. Czy przy okazji wymienić rozrząd czy nie ma sensu (przej. 20 kkm)?

tu Ci nie pomoge. pasek bym wymienil, napinacz nie (oczywisice jak 20kkm temu byl tez wymieniony0

> 3. Silnik cyka jak zegarek (też na gorącym), czy może byt to wina

> wytartej krzywki czy raczej popychacze?

cykanie wg mnie to praca wtryskiwacza, u mnie tez jest. jak mi wytarlo krzywke to na wolnych obrotach byly straszne wibracje

> 4. Jeśli to popychacze to czy wymieniać wszystkie czy tylko zużyte?

tu Ci nie pomoge

> i ostatnie

> 5. Czy można tak jeździć czy niezwłocznie robić ten rozrząd (krzywka

> wytarta ok 3 mm w najgorszym miejscu)

lepiej napraw. nie daj Boze magistrala przytka sie nad inna krzywka, opilki pojda w obieg oleju, powstanie temperatura i oprocz walka bedziesz musial wymienic popychacze, dzwigienki zaworowe itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź

Co do rozrządu to mam identyczny plan.

Cykanie nie jest od wtrysku tylko z czegoś spod podkrywy zaworów tylko zastanawiam się czy wytarta krzywka może mieć z tym coś wspólnego i po naprawie wałka może to ustąpić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dlaczego nikt nie chce mi pomóc

cze. Miałem to samo, po wmianie wałka i dwoch dzwigienek ustpiło/chodzi o te cykanie, wałek wytarty w jednym miejscu ok.2-3 milimerty, koszt tej magitrali ok 100 zl, ja przedmuchałem ostro karcherem/ koszt wałka to 600 zl to tyle, teraz przejechane 102 tys i mysle ze wałek już to wytrzyma, dość kosztów a to urok 1.4 12v Brav

narka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. Czy warto regenerować wałek, czy nie jest to zalecane ?

nie oplaca sie kupowac walka jesli padla jedna krzywka ja regenerowalem koszt regeneracji 150 zeta plus dzwigienka ale ja tez mozna zregenerowac koszt 8 zeta zlosnik.gif (ceny z kraka)

> 2. Czy przy okazji wymienić rozrząd czy nie ma sensu (przej. 20 kkm)?

ja nie wymenialem i jezdze juz 25 tysiecy

> 3. Silnik cyka jak zegarek (też na gorącym), czy może byt to wina

> wytartej krzywki czy raczej popychacze?

hmm.gif tego nie wiem

> 4. Jeśli to popychacze to czy wymieniać wszystkie czy tylko zużyte?

tego tyz zlosnik.gif

> i ostatnie

> 5. Czy można tak jeździć czy niezwłocznie robić ten rozrząd (krzywka

> wytarta ok 3 mm w najgorszym miejscu)

nie padnie padaka od tego ale zrobic predzej czy pozniej trzeba 3mm to nie tragedia u mnie bylo chyba kolo centymetra yikes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.