Skocz do zawartości

"Uszczelniacze" do silników ...


Mateuszek

Rekomendowane odpowiedzi

Mam małe wycieki oleju na silnik i mam takie pytanko:

chodzi mi o takie specyfiki co sie dolewa do oleju żeby uszczelniło silnik, tak zwane doktorki smirk.gif

Opłaca sie coś takiego kupować i czy to działa niewiem.gif, a może jeszcze bardziej szkodzi silnikowi?? niewiem.gifhmm.gif

Może już ktoś stosował takie cuda.....

Prosze o rade i z góry dzieki 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to chyba raczej zrezygnuje i poprostu zmienie uszczelke i

> simeringi.

Dokładnie ok.gif

Nie mam przekonania do tego typu wynalazków sick.gif

Może to i dobre, jak chce się komuś wcisnąc zarżnięty silnik, ale potem wszystko wychodzi no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może to i dobre, jak chce się komuś wcisnąc zarżnięty silnik, ale potem wszystko wychodzi

no właśnie, jak ktoś ma auto na chandel to wleje i po problemie, ale ten co kupi to się zdziwi. A ja jak narazie nie mysle o sprzedaży, tak że chyba zastosuje tradycyjny sposób waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam małe wycieki oleju na silnik i mam takie pytanko:

> chodzi mi o takie specyfiki co sie dolewa do oleju żeby uszczelniło

> silnik, tak zwane doktorki

> Opłaca sie coś takiego kupować i czy to działa , a może jeszcze

> bardziej szkodzi silnikowi??

> Może już ktoś stosował takie cuda.....

> Prosze o rade i z góry dzieki

Zależy jaki uszczelniacz masz na myśli, bo są dwa rodzaje. Jeden z nich zawiera substancje, kóre zapychają powstałe nieszczelności (a przy okazji kanały olejowe). Problem z nimi jest taki (oprócz tego co napisałem przed chwilą), że ich działanie (to ewentualne pozytywne) ustaje po spuszczeniu oleju.

Drugi rodzaj uszczelniaczy powoduje po pierwsze wyczyszczenie z różnego rodzaju żużli i innych politur uszczelniaczy gumowych i neoprenowych czyli ich zmiękczenie, a po drugie zwiększa lepkość kinematyczną oleju w wyższych temperaturach, czyli olej staje się bardziej lepki a tym samym trudniej mu się przecisnąć przez nieszczelności. Generalnie te drugie są nieszkodliwe (pod warunkiem, że sprawdzonej firmy) i są w stanie zlikwidować pomniejsze wycieki np. z zimeringa na wałku.

Ja zastosowałem uszczelniacz Stop Leak marki Midland co zaowocowało znaczącym zmniejszeniem wycieku z uszczelniacza wału korbowego. Niestety nie usunęło go do końca ale ilość koniecznych dolewek oleju oraz średnica plam pod samochodem znacząco się zmniejszyły.

Jeśli naprawa nie jest kosztowna to nie cuduj, tylko naprawiaj. Jeśli jest to coś grubszego to warto spróbować, może uda się uniknąć naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.