Skocz do zawartości

[Pomocy] Kaprysy Uno 1.1.


DAWCY

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem nowy na tym forum więc się przywitam.

Głownie przesiadywałem na forum F&F. Tam też zadawałem pytania w związku z problemami które męczyły naszego malce. Jednak tam nie znalazł się nikt kto by mógł nam pomóc więc postanowiłem odnowić stare konto.

Może wkońcu przejde do problemu. Otóż sprawa wygląda tak: silnik to 1.1 na wtrysku mono-jetronic Boscha, na aparacie zapłonowym, rok '93 siedzi w malcu. Problem jest następujący: ostatnimi czasy mimo iż wszystko wcześniej pracowało bezproblemowo, zaczęły się dziać dziwne rzeczy z motorem. Zaczął gasnąć na wolnych których praktycznie nie było bo 200-400rpm to raczej "trochę" za mało. Później znowu miał je za wysokie (pod 2tyś), przestał reagować na gaz (po dodaniu gazu był efekt zalewania ale nie dostawał beny z tego co dało się zauważyć ściągając obudowe filtra). Wczoraj mu przeszło i już myśałem że jest gut ale dzisiaj nastąpił nawrót choroby, dodatkowo oprócz gubienia obrotów silnik przerywa jeśli dodamy mu gazu przy około 3.5 tyś rpm (jakby pracował na 3 garki). Jak dziś wszystko sprawdzałem to na krokowym napięcie jest, dodatkowo go wyczyściłem wraz z potencjometrem położenia przepustnicy. Nic to niestety nie dało. Świece są całe okopcone a sam silnik też nieźle kopci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witaj i uzupełnij profil

> A tak do Twojego problemu, sprawdzałeś kopułke?

Wszystko w miarę chwili czasu zrobię.

BTW, tak, sprawdzałem i szczerze mam do niej parę zastrzeżeń ale jak później na zapalonym silniku sprawdzaliśmy iskrę to na wszystkich garkach jest ładna. Już nie wiem czego się chwycić. Jeszcze pytanie co do przyśpieszacza zapłonu, membrana powinna w nim swobodnie chodzić i przestawiać trochę mechanizm (nie wiem jak to dokładnie nazwać) w aparacie? Co się powinno dziać jeśli byłaby ta część zapsuta i nie wyprzedzała zapłonu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wszystko w miarę chwili czasu zrobię.

> BTW, tak, sprawdzałem i szczerze mam do niej parę zastrzeżeń ale jak

> później na zapalonym silniku sprawdzaliśmy iskrę to na

> wszystkich garkach jest ładna. Już nie wiem czego się chwycić.

> Jeszcze pytanie co do przyśpieszacza zapłonu, membrana powinna w

> nim swobodnie chodzić i przestawiać trochę mechanizm (nie wiem

> jak to dokładnie nazwać) w aparacie? Co się powinno dziać jeśli

> byłaby ta część zapsuta i nie wyprzedzała zapłonu?

http://fiatuno.pl/fiatuno,1,440.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.